Katowicki magistrat ogłosił przetarg na zakup gadżetów promocyjnych, które w większości będą wykorzystane w trakcie lipcowych Dni w Diecezji, organizowanych w ramach Światowych Dni Młodzieży.
Miejscy radni uchwałą Rady Miasta przekazali 1,6 mln złotych na organizację Dni w Diecezji „Młodzi dla Młodych” w Archidiecezji Katowickiej. Ponad 500 tys. złotych z tej kwoty zostanie przeznaczone na zakup artykułów promocyjnych dla osób, które w dniach 20-24 lipca odwiedzą miasto. Szacuje się, że może to być nawet 20 tysięcy pielgrzymów. Dla nich przygotowano bezpłatne upominki, m.in. chusty, kapelusze czy opaski odblaskowe.
W ramach przetargu zakup gadżetów przedstawiono specyfikację zamówienia składającą się z 13 części:
1. Chusta wielofunkcyjna – ilość sztuk – 5000, (w tym 2500 szt. w kolorze biało-niebieskim, oraz 2500 szt. w kolorze biało-żółtym).
2. T-shirty męskie, damskie i dziecięce – ilość sztuk – 7600 ( w tym: 4600 męskich, 2000 damskich, 1000 dziecięcych)
3. Kamizelka odblaskowa dla dzieci – ilość sztuk – 10 000
4. Brelok filcowy – ilość sztuk – 4000
5. Opaska odblaskowa – ilość sztuk – 8 000
6. Długopis ze stylusem – ilość sztuk – 10 000
7. Pendrive – ilość sztuk – 1500 (w tym: 500 szt. 16GB, 1000 szt. 8 GB)
8. Kredki świecowe – ilość sztuk – 2000
9. Torba papierowa – ilość sztuk – 6500
10. Smycz – ilość sztuk – 5000
11. Podkładka piankowa – ilość sztuk – 2000
12. Torba ekologiczna na zakupy – ilość sztuk – 2600
13. Kapelusz typu panama – ilość sztuk – 20 000
Termin realizacji zamówienia, w przypadku większości artykułów promocyjnych, to 30 dni od dnia podpisania umowy.
Oferty można składać do 8 kwietnia.
Więcej szczegółów : TUTAJ
JK