Logo

Marketing MIX

Ścianka wspinaczkowa na Times Square promuje Toyotę RAV4

W samym sercu Nowego Jorku, przy Times Square, pojawił się gigantyczny billboard, będący jednocześnie wielkoformatową ścianką wspinaczkową. To najnowsza kampania reklamowa nowego modelu Toyoty RAV4 Hybrid. Autorem oryginalnej realizacji jest agencja Saatchi & Saatchi z Los Angeles.

Inspiracją do tej nietypowej reklamy jest hasło przewodnie promujące nową hybrydowąToyotę – „How far will you take it”. Ścianka wspinaczkowa jest prawdopodobnie pierwszą, outdoorową ścianką wspinaczkowa jaką kiedykolwiek zbudowano w Nowym Jorku.

[galeria=”1″]

 

Pojawieniu się billboardu towarzyszył pokaz wspinaczkowy, w którym wzięli udział profesjonalni sportowcy oraz amatorka – Christina Fate, która jeździ w rajdach samochodowych w zespole Toyota Team.

Źródło: www.6sqft.com

KL