Polski oddział Adform rozpoczął współpracę z MullenLowe MediaHub. Dom mediowy kontynuuje rozwijanie kompetencji w zakresie programmatic buying, w czym będą go wspierać eksperci Adform.
– Komplementarność platformy, doskonałe lokalne wsparcie oraz dynamicznie rozwijający się zakres oferty programmatic (w tym rich media), zadecydowały o wyborze platformy Adform na jedną z kluczowych w naszej firmie. Mocny dział programmatic jest już jednym z istotnych elementów zagwarantowania naszym klientom najwyższego poziomu obsługi od przygotowania kreacji do emisji i ewaluacji wyników – mówi Maciej Czech, Digital Business Director w MullenLowe MediaHub.
– Jesteśmy dumni z możliwości współpracy ze względu na ogromne doświadczenie i kompetencje MullenLowe w zakresie budowania skutecznych kampanii reklamowych. Jest to także pierwszy krok ku szerszej kooperacji z grupą IPG – podsumowuje Bartosz Malinowski, Commercial Director CEE, Adform.
***
Adform działa na polskim rynku od maja 2014 roku oferując kompleksową platformę Programmatic dla domów mediowych, reklamodawców i wydawców. W portfolio produktów znajdują się między innymi: DSP, SSP, DMP, TPAS. Firma oferuje również usługi związane z kreacją i produkcją formatów Rich Mediowych.
Założona w Danii w 2002 roku firma prowadzi obecnie działalność w 15 krajach: w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, Hiszpanii, Włoszech, Holandii, Belgii, Czechach, Polsce, na Litwie i na Białorusi, zatrudniając ponad 650 osób.
JK