Hotel andel’s oraz Chopin w Krakowie, należące do grupy Vienna House, hucznie świętowały zmianę marki sieci. Impreza, a właściwie dwie imprezy w jednym, zgromadziła ponad 200 uczestników i zaskoczyła gości pod wieloma względami.
Założenia projektu
Od 1 lutego sieć hotelowa VI Hotels & Resorts zmieniła się w Vienna House. Każdy z hoteli zapraszał swoich najlepszych klientów oraz partnerów biznesowych do świętowania tego wydarzenia razem z nim. Impreza w każdym obiekcie miała inny charakter, ale każda przybliżała gościom nowy świat Vienna House oraz jego podstawowe wartości: radość, finezję, naturalność i odkrywczość. Vienna House bardzo mocno stawia na domową atmosferę, regionalność oferty gastronomicznej oraz nowe technologie. Wszystkie te aspekty znalazły odzwierciedlenie w programie imprezy w krakowskich hotelach sieci – andel’s by Vienna House Cracow i Vienna House Easy Chopin Cracow.
Wydarzenie miało charakter rozrywkowo-integracyjny, dlatego część oficjalna została skrócona do minimum. Organizatorzy stawiali na swobodną atmosferę, kuluarowe rozmowy oraz radość ze wspólnie spędzanego czasu.
Realizacja
Część 1: Krakowski jarmark w Vienna House Easy Chopin Cracow
Impreza rozpoczęła się w hotelu Vienna House Easy Chopin Cracow. Stylizacja wydarzenia nawiązywała do krakowskiego jarmarku czy modnego ostatnimi czasy targu śniadaniowego. Na gości czekały drewniane stoiska z regionalnymi przysmakami – preclami i lokalnym chlebem na zakwasie, świeżymi wędlinami, oscypkami i regionalnymi serami, burgerami i pierogami przygotowywanymi na oczach gości (goście również mogli pomóc), piwem z regionu, naturalnymi sokami czy domowymi ciastami. Atrakcje przygotowane dla gości również nawiązywały klimatem do pikniku czy wesołego miasteczka – można było zagrać w minigolfa i warcaby lub też spróbować swoich sił w rzucie do puszek. Nagrodą każdorazowo był autorski drink hotelowego barmana, taki jak jagodowe moijto. Nie zabrakło również karykaturzystki, która tworzyła zabawne portrety gości. Zmęczeni uczestnicy imprezy mogli odpocząć na ławkach, niczym na krakowskich Plantach.
Ogólnie w wystroju postawiono na naturalność i „swojskość”. Stoliki zrobione z palet, drewniane stoiska z daszkiem, filary w lobby przypominające typowe krakowskie słupy informacyjno-ogłoszeniowe, sztuczna trawa przy ławkach, owoce ułożone na drabinie oraz warzywa na drewnianych platformach. Przestrzeń eventowa, która obejmowała restaurację, salę konferencyjną i lobby, zaaranżowana w najdrobniejszym szczególe. Nie zapomniano nawet efektach dźwiękowych – w tle słychać było odgłosy jarmarku i krakowskich dorożek.
[galeria=”1″]
Część 2: Klubowe afterparty w garażu andel’s by Vienna House Cracow
Po godzinie 21:00 goście zostali przewiezieni „party busami” do drugiego hotelu – andel’s by Vienna House Cracow. Tam czekała na nich imprezaw klimacie klubowo – housowym, która odbywała się w hotelowym garażu. Przestrzeń parkingu zmieniła się diametralnie dzięki zastosowaniu gry świateł, ustawieniu białych, skórzanych kanap i foteli w strefie chillout oraz sceny z miejscem dla DJ’a.
Jednym z ciekawszych elementów wystroju był oryginalny zielony trabant oraz metalowe beczki na olej, które wykorzystano jako stoliki koktajlowe. Catering przygotowany był w street foodowym charakterze – gorące kasztany, grillowane skrzydełka czy udka z kurczaka, porcjowane sałatki czy pianki Marshmallow znalazły wielu entuzjastów, mimo że nie był to pierwszy posiłek oferowany podczas imprezy. Podobnie jak „wybuchowe” drinki serwowane w kieliszkach a la laboratoryjne probówki. Goście mogli sobie zrobić również szalone zdjęcia w „fotobudce” oraz oddać się tanecznemu szaleństwu, które trwało do 3 nad ranem.
Goście spoza Krakowa zakwaterowani byli w obu hotelach i w trakcie wizyty mogli również zwiedzić obiekty – specjalnie dla nich przygotowane zostały pokazowe pokoje ze wstawkami m.in. dla młodej pary czy dla rodzin z dziećmi.
Podsumowanie:
Impreza Vienna House Warming Party w hotelach andel’s i Chopin Cracow została w całości zaplanowana oraz zorganizowana przez ekipę hotelową. Wykorzystane zostały własne zasoby przy współpracy z następującymi firmy: Soplica, Owoc Sandomierski, Browar Cieszyński, Staffer. Większość regionalnych przysmaków serwowanych podczas „jarmarku” można również spróbować na co dzień podczas śniadania w hotelach.
W imprezie wzięło udział ponad 200 partnerów biznesowych, korporacyjnych oraz turystycznych z Krakowa oraz Warszawy. Nie zabrakło również reprezentantów mediów, dla których został przygotowany specjalny program ze zwiedzaniem krakowskiej Nowej Huty.
Podstawowe dane:
Agencja: brak; hotele organizowały wydarzenie samodzielnie
Nazwa projektu: Vienna House Warming Party
Liczba uczestników: ponad 200
Data: 4 marca 2016
Katarzyna Strojna-Szwaj, Vienna House