O nowej strefie w Tropical Islands oraz o eventach opowiedziała Gabriela Mohri, regionalny manager Tropical Islands w Polsce.
1 maja otworzyliście nowa strefę zewnętrzną na wolnym powietrzu – Tropical Islands AMAZONIA. Jakie dodatkowe atrakcje czekają na gości?
Otwarcie strefy zewnętrznej Tropical Islands to dla nas wielki krok naprzód, oznacza bowiem, że teraz nasi goście będą mogli korzystać z atrakcji wodnych i obiektów rekreacyjnych zarówno w hali, jak i poza nią. I to przez cały rok, strefa zewnętrzna pod gołym niebem będzie bowiem otwarta bez względu na porę roku. AMAZONIA to ponad 35.000 m² powierzchni. Jej największą atrakcją będzie bez wątpienia najdłuższa w skali Niemiec dzika rzeka ze sztucznym nurtem – Whitewater River.
Na gości czekają również łąki do leżakowania i opalania na wolnym powietrzu, obiekty sportowe oraz oczywiście punkty gastronomiczne. Amatorom wellnessu na pewno spodoba się czynny przez cały rok basen z hydromasażem, doskonałe miejsce na relaks. Dla zapalonych pływaków przygotowaliśmy basen z 25 metrowymi torami do pływania sportowego. Wszystkie odkryte baseny, a także dzika rzeka Whitewater River są podgrzewane do temperatury ok. 31 °C. W strefie zewnętrznej zlokalizowane są też dwa boiska, których można używać np. do gry w soccera plażowego lub siatkówkę plażową. Wszystkie te atrakcje oczywiście jeszcze bardziej zwiększają atrakcyjność Tropical Islands jako miejsca, w którym warto zorganizować imprezę firmową czy event.
Tropical Island powala liczbami. To ogromna przestrzeń eventowo-rozrywkowa.
To prawda. Hala Tropical Islands jest jedną z największych hal samonośnych na świecie. Pozwolę sobie wymienić kilka liczb: gigantyczna hala ma 66.000 m² powierzchni całkowitej. W środku znajduje się m. in. Morze Południowe z piaszczystą plażą. Temperatura w naszym „morzu” wynosi 28°C, ale jeśli to dla kogoś za mało, może popluskać się w naszej Lagunie Bali. Tu temperatura wody wynosi aż 32°C. W hali mieści się też największy na świecie Las Tropikalny pod dachem o powierzchni 10.000 m², rośnie tu ok. 60.000 roślin. Kolejną atrakcją jest największa w Europie egzotyczna Strefa Saun z siedmioma saunami i łaźniami parowymi na obszarze 10.000 m². W hali zawsze jest lato. Panuje tu stała temperatura powietrza 26 °C. Tropical Islands jest resortem wypoczynkowym otwartym przez 24 godziny na dobę, przez 364 dni w roku. Powierzchnia łączna całego przyległego terenu to 630 hektarów. Tyle przestrzeni w tylu rozmaitych aranżacjach aż prosi się o to, by organizować tu eventy. Możliwości jest cała masa!
Skąd decyzja o udziale w strefie EVENT podczas Festiwalu Marketingu?
To doskonała możliwość na zaprezentowanie naszej bogatej oferty wyjazdów firmowych, nawiązanie nowych kontaktów i wzmocnienie już istniejących.
[galeria=”1″]
Jak wygląda Wasza oferta dla branży event?
Tropical Islands to jedyne takie miejsce na świecie. To nie tylko po prostu bardzo dużo przestrzeni, to przede wszystkim przestrzeń zaaranżowana w niezwykle oryginalny sposób. Da się tu zorganizować właściwie każdą imprezę: wyjazdy motywacyjne, imprezy zakładowe, konferencje, bale firmowe, a także imprezy indywidualne. Pomagamy w organizacji imprez w hali, a także poza nią, na terenie zewnętrznym.
W spokojnym miejscu w hali, które jest odizolowane od normalnego ruchu turystycznego, znajdują się dwie sale konferencyjne. Każda może pomieścić do 40 uczestników. Tak zwana Wayang Plaza, czyli widownia wraz ze sceną, przeznaczona jest na duże imprezy i może pomieścić nawet do 360 widzów. Scena Wayang szczególnie nadaje się na Kick Off Parties, koncerty i prezentacje dla dużej publiczności. Istnieje również możliwość zorganizowania imprezy na terenie wspomnianej nowej strefy zewnętrznej Tropical Islands AMAZONIA na wolnym powietrzu.
Ponadto poza halą Tropical Islands, na terenie naszego resortu wypoczynkowego znajduje się Centrum Eventowo-Konferencyjne przeznaczone dla 450 osób. Chcę podkreślić, że w tropikach może odbyć się właściwie każda impreza, od największej po najbardziej kameralną, zarówno indoor, jak i outdoor. Oferty dopełnia oczywiście bogata oferta gastronomiczna – w Tropical Islands znajduje się aż 13 restauracji i barów. Jest u nas wszystko od pizzy przez kuchnię azjatycką, aż po nasz hit, którym jest tropikalne barbecue, a także wielodaniowe zestawy dla smakoszy. Część restauracji i barów można rezerwować na wyłączność w ramach imprez zamkniętych.
Jaką bazą noclegową dysponujecie?
Mamy jedną z największych baz noclegowych w Niemczech. Tropical Islands oferuje blisko 1200 miejsc noclegowych, zarówno w hali, jak i poza nią. W hali znajdują się 202 indywidualnie urządzone pokoje tematyczne oraz 130 namiotów. Na naszym campingu, malowniczo położonym wśród lasów i wrzosowisk, czekają na gości 83 komfortowe domki Mobile Homes, które cieszą się od samego początku niesłabnącą popularnością.
Jakie eventy rekomendujecie swoim klientom?
Każde zapytanie ze strony Klienta opracowujemy indywidualnie, w zależności od jego życzeń i potrzeb. W ramach wyjazdów motywacyjnych lub stanowiących nagrodę za osiągnięty sukces polecam na przykład relaksujący pobyt z zabiegami w naszej strefie saun i spa, wykwintną kolacją, wspólnymi zabawami i wieczorną dyskoteką. Ostatnio podczas jednej z takich imprez na uczestników czekała niespodzianka – występ znanego polskiego piosenkarza. Goście byli zachwyceni!
Przedstawiam klientom nasze oferty, lecz oprócz tego staram się inspirować ich propozycjami spoza naszego standardowego programu, jak na przykład wypad do oddalonego o 60 kilometrów od Tropical Islands miejsca, gdzie można pojeździć na czołgach lub Gokartach. Ten punkt programu świetnie sprawdza się w przypadku wyjazdów menadżerskich. W ramach pobytów kilkudniowych polecam połączenie wizyty na tropikalnej wyspie z wycieczką do stolicy Niemiec – tropiki dzieli od Berlina zaledwie 60 kilometrów!
Nad czym organizatorzy eventów powinni się skupić planując event?
Ważne jest, by organizując event nie zapominać o jego celach. Jaką rolę ma spełniać dany wyjazd? Czy ma na celu zmotywowanie pracowników, czy też wynagrodzenie ich za odniesiony sukces, czy najbardziej zależy nam na budowaniu lub umacnianiu więzi między pracownikami? Musimy sobie odpowiedzieć na pytanie, czy dana impreza ma charakter motywacyjny, integracyjny, nagradzający, a może chodzi o wszystko naraz? O tych celach trzeba pamiętać na każdym etapie organizowania eventu, ponieważ od nich zależy powodzenie imprezy i w efekcie sukces firmy.
Czym powinien charakteryzować się dobry event?
Jesteśmy przekonani, że dobry event powinien zostać na długi czas pozytywnie zapamiętany przez klientów. Innymi słowy, organizujemy i sprzedajemy wrażenia, które na długo zapadają w pamięć. Liczy się pomysł, czyli wyjątkowość, oryginalność. To, plus dobra zabawa i catering to główne czynniki, od których zależy powodzenie eventu.
https://www.tropical-islands.de/pl/
Rozmawiał Andrzej Kuczera
Gabriela Mohri – urodziła się w Polsce. W wieku 25 lat wyjechała do Niemiec, mieszka w Berlinie. Najpierw pracowała w branży hotelarskiej, a w 2009 roku zaczęła pracę w Tropical Islands, gdzie jest do dziś. Od 2015 roku aktywnie działa również na rynku polskim, ponieważ coraz więcej polskich firm interesuje się organizowaniem eventów dla pracowników i klientów w Tropical Islands.