Podczas konferencji Event Mix organizowanej 7 września będzie miała premiera czwartej edycji katalogu OOH event!, który już teraz zapowiada się rekordowo. Przede wszystkim zwiększono format katalogu, jego objętość i zawartość merytoryczną poszczególnych działów.
OOH event! będzie wydawany w formacie OOH magazine – 205 x 265 mm. Pozwoli to na lepsze i bardziej przejrzyste prezentacje ofert reklamodawców, ale i zawartości merytorycznej.
– Każda kolejna edycja katalogu jest większa, lepsza, ciekawsza. Rynek eventowy w Polsce chętnie dzieli się z nami swoimi realizacjami, doświadczeniem, nowościami. Wprowadzamy unikalną możliwość personalizacji I okładki oraz owe formaty reklamowe – mówi Andrzej Kuczera, zajmujący się OOH event!.
Katalog ma także pełnić funkcję edukacyjną.
– Nie zabraknie wywiadów z najbardziej kreatywnymi przedstawicielami rynku event i MICE w Polsce. Chcemy aby event managerowie i dyrektorzy marketingu dostawali kompendium wiedzy o rynku eventów. Same prezentacje ofert to zdecydowanie za mało, by zainteresować odbiorców – mówi Paulina Pięta, redaktor działu EVENT w OOH magazine.
OOH event! jako jedyne wydawnictwo na rynku jest kolportowane na konferencjach marketingowych docierając bezpośrednio do marketerów decydujących o budżetach marketingowych i eventowych. Korzysta także z budowanej przez 13 lat bazy OOH magazine.
Warto dodać, że kolejna piąta edycja OOH event!, która ukaże się w styczniu 2017 r. będzie także oficjalnym katalogiem Forum Evential 2017.
PP