Logo

Marketing MIX

GREY Group Poland dla PEPCO

GREY Group Poland wygrało największy przetarg retail pierwszej połowy 2016 roku na obsługę marki PEPCO w regionie CEE. 

W finałowym etapie przetargu GREY Group pokonała dwie grupy reklamowe z Polski. Agencja podpisała długoterminowy kontrakt na pełną obsługę shopper marketingu i wszystkich działań komunikacyjnych off & online, produkcję kampanii oraz planowanie i zakup mediów. GREY Group jako Lead Agency będzie odpowiedzialna za wdrażanie działań w całym regionie CEE, obejmującym w pierwszej fazie blisko 1000 sklepów w Czechach, Polsce, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech.

– W gronie naszych Klientów pojawiła się niezwykła w skali Europy marka retail. Dla GREY jest to także okazja do wykorzystania doświadczenia i wdrożenia zintegrowanej obsługi w wielu obszarach. Po prostu: Bardzo się cieszymy, że będziemy pracować dla PEPCO – mówi Anna Pańczyk, CEO GREY Group Poland. 

JK