Logo

Marketing MIX

Miraculum z nowym dyrektorem marketingu

Stanowisko to objęła Monika Zosowska, która wcześniej pracowała w firmie Soraya, Omega Pharma, Synoptis Pharma, Laboratoria Natury i Grupie Neuca.

Do zadań nowej szefowej działu będzie należało tworzenie strategii marketingowej dla wszystkich marek wchodzących w skład portfolio spółki (m.in. Pani Walewska, Być Może, Wars) , a także zarządzanie komunikacją marketingową i działaniami w obszarze Social Media. 

Monika Zosowska jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, na wydziale Zarządzania i Marketingu. Ukończyła także Szkołę Praktycznego Zarządzania – studia organizowane przez SGH i Francuski Instytut Zarządzania (IFG). Nowa dyrektor ma na swoim koncie 19-letnie doświadczenie w obszarze marketingu, PR i rozwoju biznesu w firmach kosmetycznych i farmaceutycznych.

JK