Logo

Marketing MIX

Przeboje FMCG 2016 i Złoty Paragon 2016 dla produktów Colian

Produkty firmy Colian po raz kolejny zostały docenione w konkursach branżowych. Tryumfowały w plebiscytach Przeboje FMCG 2016 i Złoty Paragon 2016 – Nagroda Kupców Polskich. Ten ostatni wyłonił również Osobowość Sektora FMCG – prestiżowy tytuł otrzymał Jan Kolański, Prezes Zarządu Colian.

Dziewiąta edycja konkursu Przeboje FMCG, organizowanego przez magazyn Życie Handlowe, kolejny raz wyłoniła największe rynkowe hity sprzedażowe. W kategorii słodycze nie czekoladowe bezkonkurencyjne okazały się Jolly baby Galaretki z nadzieniem, które okrzyknięto Przebojem FMCG 2016. Wyróżnienia otrzymały ciastka Jeżyki Classic w kategorii ciastka i wafle, linia czekolad nadziewanych Goplana w kategorii czekolady i praliny oraz Słonecznik łuskany marki Siesta w kategorii przekąski. Do IX edycji plebiscytu Przeboje FMCG zgłoszono ponad 400 produktów w 46 kategoriach. Wręczenie nagród miało miejsce 31 maja br. w warszawskiej Villi Foksal.

Z kolei w szóstej edycji konkursu Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich, organizowanego przez magazyn Hurt&Detal, doceniono produkty marek Grześki, Jeżyki i Solidarność. Prestiżowy tytuł Złoty Paragon 2016 przyznano wafelkom Grześki kakaowe w czekoladzie. Tryumfowały one w kategorii batony i wafelki. Z kolei Grześki Mega kakaowe w czekoladzie deserowej otrzymały wyróżnienie w kategorii produkty impulsowe. Kolejne wyróżnienia zdobyły praliny Śliwka Nałęczowska w czekoladzie w kategorii produkty czekoladowe paczkowane i ciastka Jeżyki Classic, które doceniono w kategorii ciastka. Za Osobowość Sektora FMCG uznano Jana Kolańskiego, Prezesa Zarządu Colian. W tegorocznej edycji konkursu Złoty Paragon 2016 – Nagroda Kupców Polskich zgłoszono ponad 400 produktów w 65 kategoriach. Wyróżnienia przyznano podczas uroczystej gali, która odbyła się 2 czerwca br. w warszawskim Teatrze Kamienica.

JK