Logo

Marketing MIX

Ogólnopolska kampania z wykorzystaniem koszulek

Na początku czerwca rozpoczęła się niestandardowa kampania społeczna pod nazwą „Pomagam, bo lubię”. Głównym nośnikiem akcji, wspierającej dzieci i dorosłych z różnego rodzaju schorzeniami, są koszulki oraz torby płócienne z zaprojektowanymi na potrzeby „Pomagam, bo lubię” logotypami. Za działania odpowiada Mojakampania.pl, czyli platforma do organizowania i promowania kampanii społecznych.

Ogólnopolska akcja pod nazwą „Pomagam, bo lubię” trwa od 1 do 28 czerwca br. W tym czasie na stronie www.mojakampania.pl do nabycia będą koszulki – damskie, męskie oraz dla dzieci, a także torby płócienne. Zysk ze sprzedaży produktów zostanie przekazany na rzecz jednej z 36 organizacji uczestniczących w projekcie, m.in: Fundacji Urszuli Jaworskiej, Fundacji Serce Dziecka, Dr Clown, Mam Serce i innych. W projekt włączyły się aktorki: Daria Widawska, Monika Mrozowska oraz Agnieszka Mrozińska.

W działaniach kampanii „Pomagam, bo lubię” jako kluczowe medium przekazu zostatały użyte koszulki oraz torby płócienne. Wyróżnikiem całej akcji jest fakt, że osoba dokonująca zakupu sama może zdecydować, dla której fundacji lub stowarzyszenia chce przekazać swoje pieniądze. Każda z fundacji, która chciałaby zostać beneficjentem w projekcie ”Pomagam, bo lubię” może zgłosić swój udział w kampanii przez cały czas jej trwania.

Wszystkie dotychczasowe kampanie zorganizowane za pośrednictwem MojaKampania.pl pomogły zebrać dla różnych instytucji charytatywnych prawie ćwierć miliona złotych. Planowany zasięg kampanii obecnie prowadzonej kampanii „Pomagam, bo lubię” to 80 tysięcy osób.

JK