Logo

Marketing MIX

Impreza Hit trwa!

13 czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa marki HIT, która jest kontynuacją ubiegłorocznych działań obejmujących emisję spotu „HIT robi imprezę” w telewizji i internecie oraz silne wsparcie BTL  w punktach sprzedaży.

Marka HIT podobnie jak w poprzednich latach, osadziła historię spotu w kontekście imprezy. W aktualnej kampanii główny bohater – młody chłopak z naręczem ciastek HIT – informuje starszą sąsiadkę o wieczornym spotkaniu ze znajomymi, zapewniając, że będzie cicho i spokojnie, podczas gdy tak naprawdę szykuje najgorętszą domówkę w mieście.

Kampania  będzie gościć na telewizyjnych ekranach przez 10 tygodni. Oprócz największych stacji telewizyjnych w Polsce marka będzie obecna szeroko w Internecie i mediach społecznościowych. Zaplanowano też wiele działań we własnych kanałach producenta na YouTube i Facebooku. Część komunikacji obejmie też  działania na smartfonach i konsolach.

Celem realizowanej kampanii jest promocja portfolio marki HIT, w tym limitowanej wersji markiz HIT Milky.

Marka HIT to lider na rynku markiz z udziałem 48%*

***

Bahlsen to czołowy producent ciastek na polskim rynku i lider innowacji. W swoim portfolio posiada trzy z najbardziej znanych marek: HIT – lider w segmencie markiz, Krakuski – największa marka na rynku ciastek oraz Leibniz – numer jeden na rynku markowych herbatników maślanych.

*Bahlsen Polska za AC Nielsen: Total Poland, udziały procentowe w sprzedaży wolumenowej w segmencie markiz za okres MAT MAR’16.

JK