Instytut PWN po raz drugi zaprasza do udziału w ogólnopolskiej konferencji poświęconej sektorowi opakowań.
I edycja konferencji, która odbyła się w grudniu ub. roku została przyjęta bardzo dobrze przez uczestników: reprezentantów zarówno dużych przedsiębiorstw, jak i z sektora MŚP, odpowiedzialnych za tworzenie i rozwijanie produktów, projektowanie oraz produkcję opakowań, a także za promowanie marek.
Za najcenniejsze walory spotkania uznano: możliwość zawarcia cennych kontaktów biznesowych, poznanie najświeższych trendów rynku opakowań oraz dostęp do praktycznej wiedzy. Program oraz wysoka jakość wydarzenia zwróciły także uwagę licznych mediów branżowych.
II edycja Packaging: Marketing and Technology będzie kontynuacją spotkania z zeszłego roku. W związku, iż w ankietach uczestnicy najczęściej zgłaszali potrzebę pogłębienia wiedzy z rebrandingu, projektowania oraz wykorzystywania nowych technologii w produkcji opakowań, to właśnie te tematy będą tworzyły główną strukturę programu merytorycznego.
Organizatorzy do udziału w konferencji zapraszają:
– Prezesów, Członków Zarządu, Właścicieli
– Menedżerów ds. marki, Kierowników produktu, Menedżerów ds. marketingu, Design Managerów
– Specjalistów ds. marketingu/sprzedaży, Specjalistów ds. opakowań, Projektantów opakowań
– Pracowników działów zakupów, grafików kreatywnych
oraz wszystkich, dla których tematyka opakowań jest istotna.
Wśród ekspertów, którzy podzielą się unikalną wiedzą nt. technologii, projektowania i rebrandingu znaleźli m.in. Wacław Wasiak, dyrektor Polskiej Izby Opakowań, Dorota Kałowska, ekspert Polskiej Izby Handlu, Małgorzata Leniarska, prezeska European Packaging Design Assocation.
Konferencja Packaging: Marketing and Technology odbędzie się 14 października br. w Centrum Konferencyjnym Zielna w Warszawie.
Konferencja jest organizowana przez Instytut PWN
Szczegółowy program i formularz rejestracyjny: ZOBACZ TUTAJ.
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
JK