Logo

Marketing MIX

Kampania „Szukamy Mamy” SOS Wiosek Dziecięcych

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w czerwcu i lipcu w ramach kampanii społecznej szuka rodziców dla opuszczonych dzieci.

W Polsce żyje prawie 80 tysięcy dzieci pozbawionych opieki rodzicielskiej, jedna czwarta z nich nie wychowuje się w rodzinach, ale w instytucjonalnych formach opieki, czekając na prawdziwy dom. Wspólnie możemy pomóc im znaleźć rodziców.

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce to organizacja non-profit, która od ponad 30 lat pomaga dzieciom opuszczonym, osieroconym oraz zagrożonym utratą opieki rodziców. Każde dziecko powinno dorastać w rodzinnym środowisku, otoczone miłością, szacunkiem i poczuciem bezpieczeństwa. Stowarzyszenie działa w oparciu o Ustawę o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz standardy międzynarodowe dotyczące pomocy rodzinie i opieki zastępczej.

Aby zapewnić pomoc i rodzinną opiekę dla opuszczonych dzieci, potrzebni są nowi opiekunowie. Niestety osób, które chciałyby podjąć się tego zadania jest zdecydowanie za mało.  Podstawowym celem akcji jest więc dotarcie do potencjalnych kandydatów i zainteresowanie ich prowadzoną rekrutacją na rodziców zastępczych w Wioskach SOS.

– Chcemy podkreślać, że nie szukamy „rodziców idealnych”, ale osób, które chcą stworzyć kochający dom dla potrzebujących maluchów – wyjaśnia Agnieszka Gadomska, Koordynator Kampanii Rekrutacyjnej.

Kreacja wykorzystywana w kampanii nawiązuje do ogłoszeń rysowanych przez dzieci – to „portret pamięciowy”, rysopis mamy, który jednocześnie stanowi nietypowe ogłoszenie rekrutacyjne. Kampanii towarzyszy spot „Szukamy Mamy”.

[youtube=”_YiLhsUgyqo”]

www.wioskisos.org

JK