Z początkiem czerwca br. do departamentu komunikacji z klientami w Nationale-Nederlanden dołączyła Małgorzata Nycz, która objęła stanowisko Dyrektora ds. Komunikacji Marketingowej.
Nowa dyrektor profesjonalnie zajmuje się komunikacją marketingową od ponad 15 lat, przy czym od 10 na stanowiskach kierowniczych w sektorze bankowym.
W 2006 roku związała się z Polbankiem EFG, w którym później już jako Szef Zespołu Marketingu odpowiadała za zbudowanie jego nowej pozycji rynkowej oraz całościowe działania reklamowe i PR. Następnie w latach 2011-2014 na stanowisku Szefa Zespołu Komunikacji Marketingowej Banku BGŻ prowadziła szerokie aktywności z zakresu komunikacji z klientami oraz efektywnego budowania strategii tej instytucji. Po fuzji i utworzeniu spółki BGŻ BNP Paribas objęła funkcję Dyrektora ds. Komunikacji Marketingowej i Strategii Marki, gdzie realizowała m.in. działania mające na celu wypozycjonowanie nowego brandu.
Małgorzata Nycz jest absolwentką Uniwersytetu Technicznego w Berlinie na kierunku Ekonomia i Marketing.
JK