Współpraca, polegająca na obsłudze kanałów social media, trwająca od maja ma na celu budowę pozytywnego wizerunku LGBC jako wartościowego pracodawcy.
Od maja fanpage Lufthansa Global Business Center zdecydowanie zmienił kierunek i sposób komunikacji. To zasługa współpracy krakowskiego centrum biznesowego Grupy Lufthansa z agencją social media click community.Głównym celem działań w social media dla LGBC jest zbudowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy (employer branding) oraz wsparcie procesów rekrutacyjnych firmy. Komunikacja na Facebook’u jest skierowana głównie do młodych mieszkańców Krakowa i okolic. Posty tworzone są w języku angielskim oraz polskim.
Click community odpowiada za kreację graficzną profilu na Facebook’u, tworzenie angażujących postów oraz moderowanie dyskusji. Lufthansa Global Business Center w Krakowie to jedno z trzech na świecie tego typu centrów administracyjnych. Rola LGBC polega na zapewnieniu szerokiego zakresu najwyższej jakości usług z zakresu księgowości oraz usług biznesowych dla spółek grupy Lufthansa. Zakres usług obejmuje m.in. obszary Finansów, Księgowości, Human Resources oraz Zakupów. Krakowski odział zatrudnia ok. 900 osób i oferuje pracę w międzynarodowym środowisku. LGBC należy do jednego z większych klientów biznesowych click community, dla którego realizuje kampanię wizerunkową.
Za realizację działań kreatywnych po stronie agencji odpowiada Katarzyna Gurtler.
Link do profilu Lufthansa Global Business Center: www.facebook.com/LufthansaGlobalBusinessServicesKRK
JK