Nowa identyfikacja wizualna ma wzmocnić pozycję Deloitte jako wiodącej firmy doradczej na świecie.
Znana na całym świecie firma doradcza Deloitte odświeża swoją markę. Subtelne z pozoru zmiany w wyglądzie charakterystycznego logo Deloitte służą lepszemu odzwierciedleniu aktualnego pozycjonowania marki oraz ujednoliceniu jej wyglądu w nowoczesnych kanałach komunikacji. Konsekwencją będą spójne wrażenia klientów obcujących z marką na całym świecie.
– Celem wprowadzanych zmian jest wzmocnienie naszej pozycji jako wiodącej globalnej firmy doradczej i lidera we wprowadzaniu zmian związanych m.in. z cyfrową transformacją biznesu na całym świecie. Stąd wynika również potrzeba odświeżenia identyfikacji wizualnej. Ma ona za zadanie odwzorowywać to, czym współcześnie jest dla klientów i pozostałych interesariuszy interakcja z Deloitte – wyjaśnia Halina Frańczak, Dyrektor Marketingu, Deloitte Central Europe.
Nowa identyfikacja wizualna marki Deloitte obejmuje zmienione logo, litografię oraz charakter materiałów graficznych (np. zdjęć), którymi firma się posługuje, jak również zmiany w wyglądzie kanałów i aplikacji za pośrednictwem, których Deloitte kontaktuje się z odbiorcami swoich treści. Od teraz marka Deloitte będzie miała spójną architekturę i wygląd na całym świecie.
Jak tłumaczy Halina Frańczak, w ramach odświeżenia brandu, firma zmieni również ton i sposób swojej komunikacji.
– Zależy nam, aby w skali globalnej, niezależnie od tego, gdzie nasz odbiorca się znajduje i w jakiej branży działa, Deloitte mówił spójnym, pewnym i zrozumiałym głosem o tym, co ważne dla naszych interesariuszy – tłumaczy.
Wprowadzane przez Deloitte zmiany w zakresie identyfikacji marki mają za zadanie wspierać aktualne pozycjonowanie firmy, mieszczące się w idei Deloitte „Making an impact that matters”, co oznacza kreowanie pozytywnych zmian.
Deloitte zmienia swój branding po raz pierwszy od 15 lat. Fizyczny rebranding biur firmy i stosowanych przez nią materiałów graficznych następował będzie stopniowo.
JK