Futurefoods to pierwsza w Polsce konferencja poświęcona propagowaniu innowacyjnego podejścia do produktu spożywczego i jego odbiorcy. Partnerem pierwszej edycji jest agencja San Markos.
W trakcie Futurefoods eksperci z czterech obszarów branży spożywczej: analizy trendów, projektowania produktów, projektowania grafiki i prawa, podzielą się wiedzą i doświadczeniem, inspirując do tworzenia innowacyjnych produktów spożywczych. Konferencja odbędzie się w warszawskim hotelu Westin 21 czerwca br.
Wśród prelegentów znajdą się m.in. analitycy trendów branży spożywczej, prawnicy specjalizujący się w prawie żywnościowym, specjaliści design thinking, i projektanci.
Innowacje w komunikacji wizualnej produktów spożywczych zaprezentuje designer San Markos. Pokaże, jak ważne jest dzisiaj umiejętne projektowanie komunikacji i strategii marketingowej produktów spożywczych, aktualne trendy graficzne i ich zależność od zachowań społecznych.
W ramach współpracy San Markos odpowiada też za przygotowanie logotypu, wszystkich materiałów kreatywnych do druku, na stronę internetową oraz na Facebook.
Szczegóły na temat wydarzenia: www.futurefoods.pl
JK