Grey Group Poland znalazł się na liście nominowanych na Cannes Lions International Festival of Creativity za kampanię „Życie po śmierci” zrealizowaną dla Polskiego Czerwonego Krzyża przy współpracy z Shoot Me i Fundacją Pedagogium.
Agencja znalazła się na short liście nominowanych do nagrody w kategorii Branded Content, Live Experience. To pierwsza nominacja dla Polski w tym roku. To pierwsza nominacja dla Polski w tym roku.
– Znaleźliśmy się w gronie najlepszych. To dla nas ogromne wyróżnienie. Teraz nie pozostaje nam nic innego jak trzymać kciuki za nagrodę – mówi Anna Pańczyk, CEO GREY Group Poland.
„Życie po śmierci” to program przeprowadzenia kursów pierwszej pomocy wśród osób skazanych prawomocnym wyrokiem sądu za zabójstwo, które niedługo wyjdą na wolność. Poprzez edukację kampania daje skazańcom szansę na rehabilitację po odbyciu wyroku i przygotowuje ich do odpowiedniej reakcji w sytuacjach umożliwiających uratowanie czyjegoś życia. Kampania „Życie po śmierci” cieszyła się dużym zainteresowaniem mediów. Była gorącym tematem w programie „Dwie prawdy” stacji TVN oraz jedynką na portalu gazeta.pl. Została także doceniona przez światowy tytuł branży reklamowej ADWEEK. Dzięki temu kampania spełniła swoją misję i spowodowała 50% wzrost zgłoszeń do wzięcia udziału w kursach pierwszej pomocy Polskiego Czerwonego Krzyża.
[youtube=”zCud4o_kpP0″]
JK