Logo

Marketing MIX

Kompleks Warsaw Spire oznakowany przez Advertis

Firma Advertis wykonała systemem informacji wizualnej dla największej inwestycji na biznesowej mapie Warszawy. Prace przy oznaczeniach Warsaw Spire trwały około 1,5 roku. Advertis jest również wykonawcą instalacji artystycznej ArtWalk, firma pracuje aktualnie nad kolejnymi realizacjami w ramach placu Europejskiego.

Warsaw Spire, zrealizowany przez Ghelamco Poland, to obecnie najbardziej prestiżowy adres na biznesowej mapie Warszawy. Kompleks biurowy stanowią wysoki na 220 metrów budynek wieżowy oraz dwa 55-metrowe budynki, które łącznie oferują ponad 109 tys. metrów kwadratowych powierzchni. Kondygnacje naziemne połączone są z pięcioma piętrami parkingów o powierzchni ponad 50 tys. metrów kwadratowych. Zespół Advertis został zaangażowany do oznakowania części podziemnej oraz przestrzeni wspólnych budynków.

– Warsaw Spire to bardzo ambitna realizacja nie tylko ze względu na skalę, lecz także złożoność projektu. Jestem bardzo dumny z tego, że bierzemy udział w tworzeniu tak nowoczesnej przestrzeni biznesowej w Warszawie, wykorzystując przy tym spectrum możliwości naszego parku technologicznego –  mówi Paweł Gardasiewicz, Przewodniczący Rady Nadzorczej Advertis.

Projekt obejmował oznakowanie parkingów oraz holi windowych i klatek schodowych, a także wykonanie logotypów najemców na elewacjach budynków.

Na szczególną uwagę zasługuje wjazd od strony ul. Grzybowskiej, gdzie wykonana została obudowa rampy zjazdowej ze szklaną balustradą z gradientowym nadrukiem. Konstrukcja z aluminium i szkła doskonale komponuje się z widokiem na wieżę A, która wyrasta ponad linią balustrady. Odwiedzający Warsaw Spire prowadzeni są od samego wjazdu na parking aż do punktu docelowego dzięki przejrzystemu systemowi tablic i nośników nawigacyjnych.

Osobne oznaczenia zostały wdrożone dla oznakowania ścieżki dla rowerzystów, dzięki której mogą bezpiecznie poruszać się po przestrzeni parkingu.

[galeria=”1″] 

We wnętrzu najwyższego, 220-mertowego budynku kompleksu dominuje biel oraz geometryczny wzór zaprojektowany dla Warsaw Spire przez Przemysława Mac Stopę. Tę futurystyczną aranżację doskonale uzupełniają nośniki informacji wizualnej wykonane przez Advertis ze stali nierdzewnej, takie jak mocowane do sufitu tabliczki semaforowe, które wskazują miejsce 18 szybów windowych.

Najbardziej skomplikowanym elementem wykonanym przez Advertis były podświetlane litery z nazwą inwestycji, wmontowane w bryłę ściany znajdującej się na w recepcji – na wprost głównego wejścia do budynku.

– Udało się uzyskać oczekiwane wrażenie wtopienia liter w ścianę, co nie było prostym zadaniem ze względu na niejednorodną fakturę ich tła. Ciepły odcień światła został dopasowany do oświetlenia całego budynku, dzięki czemu widoczny z zewnątrz logotyp przykuwa spojrzenia i zaprasza odwiedzających – mówi Paweł Gardasiewicz.

Prace nad tak rozbudowanym systemem informacji wizualnej trwały 1,5 roku. Do produkcji wszystkich nośników wykorzystane zostały najwyższej jakości materiały oraz nowoczesne technologie łączeń.

Kolejną realizacją Advertis w ramach inwestycji było wykonanie pawilonu wystawienniczego Art Walk, według projektu Przemysława Mac Stopy (Massive Design). Przestrzeń zlokalizowana na placu Europejskim służyć będzie ekspozycji prac młodych artystów. Obecnie zespół Advertis pracuje nad oznakowaniem placu Europejskiego.

***

Advertis specjalizuje się w kompleksowej realizacji elementów komunikacji wizualnej marki, od projektu, przez produkcję, po montaż. Firma tworzy wysokiej jakości rozwiązania dla biur, placówek medycznych, powierzchni komercyjnych. Na przestrzeni ostatnich lat firma wykonała szereg realizacji dla polskich i światowych marek. Wśród klientów Advertis znajdują się marki takie jak: Medicover, Unilever, Warta, Jeromino Martins Polska, Bayer, Roche, Kompania Piwowarska, Play, Motorola, Allianz, BNP Paribas, Infiniti, BMW, Google, GUESS, Teatr 6 piętro, Sono Idoni, MODO Domy Mody.

Firma wspiera także renomowane biura projektowe, wcielając w życie wizje architektów i projektantów wnętrz. Do najciekawszych realizacji firmy należy m.in. przygotowanie ponad 100 elementów ekspozycji do wystawy stałej w podziemiach Muzeum Historii Żydów Polskich oraz wystawy plenerowej „Drogi do przełomu. Europa Środkowo-Wschodnia 1939-1989” projektu Nizio Design International, fototapeta Waves of Creativity projektu Przemysława Mac Stopy w ramach aranżacji salonu prasowego FuoriSalone w Mediolanie czy wykonanie pawilonu wstawy „Nowy Świat w Ruchu” w Centrum Nauki Kopernik.

JK