Logo

Marketing MIX

Mimo VR stworzyła pierwszy serial wideo 360

Mimo VR pierwsza agencja zajmująca się tworzeniem i produkcją kontentu VR i wideo w technice 360 stopni, stworzyła serial wideo, realizowany w w tejże technice. Serial pod tytułem „Para nie do pary” pokaże we wrześniu platforma Player.pl, należąca do TVN.

Pomysłodawcą serialu jest znana aktorka Magdalena Różczka oraz agencja Mimo VR. Serial „Para nie do pary” jest pierwszym serialem fabularnym, zrealziowanym w technologii wiedo 360 stopni. Fragmenty nowego serialu mogli zobaczyć uczestnicy Forum IAB, który odbywał się w dniach 8-9 czerwca w Warszawie.

– Praca w technologii 360 to nowe wyzwanie dla twórców i realizatorów, nie tylko ze względu na odmienna technikę filmową. To nowy sposób opowiadania historii i inne podejście do pracy aktora na planie – mówi Marcin Łunkiewicz, producent serialu „Para nie do pary”.

Do realizacji projektu wykorzystana jest pipe line produkcyjny i post produkcyjny opracowany przez Zielony Pomidor. Dzięki wykorzystaniu technologii 360 stopni, widzowie decydują na którego z aktorów chcą spojrzeć w danym momencie. Umożliwia to kamera, która rejestruje bohaterów serialu z kilku ujęć jednocześnie.

– Współautorem pomysłu jest znana aktorka Magdalena Różczka, która uznała, że format video 360 idealnie nadaje się do opowiedzenia historii Mai i Szymona, głównych bohaterów serialu – mówi Barbara Berkan, producent serialu „Para nie do pary”.

Serial będzie ma charakter komediowy, a odcinki będą trwały 4 do 5 minut. W każdym z nich będzie występowała para aktorska Magdalena Rożczka i Paweł Małaszyński. Pomysł na serial zakłada, że oprócz nich w epizodach będą się również pojawiały inne gwiazdy m.in. Wojciech Mecwaldowski i Małgorzata Socha.

KL