Niemiecka marka Montblanc, przy wsparciu Mood Media – światowego lidera marketingu sensorycznego i experience design, przekształca swoje sklepy koncepcyjne. Ponad 500 salonów sprzedażowych Montblanc znajdujących się na pięciu kontynentach na całym świecie (także w Polsce), otrzyma zintegrowane systemy innowacyjnego marketingu audiowizualnego zaprojektowane przez Mood Media.
W ramach wdrożenia na tak dużą skalę, firma Mood Media odpowiedzialna jest za instalację nowoczesnych rozwiązań wideo, które mają na celu kreowanie architektury pozytywnych doświadczeń klientów. Ponadto, eksperci Mood przygotowali specjalnie zaprojektowany program muzyczny, który oddaje specyfikę i charakter ekskluzywnej marki Montblanc.
Marka Montblanc specjalizująca się w produkcji luksusowych instrumentów piśmienniczych, zegarków, galanterii skórzanej, biżuterii oraz perfum, oferuje obecnie w swoich salonach dynamiczną architekturę stymulacji zmysłów, tworząc równowagę między nowoczesnym wzornictwem i klasyczną elegancją. Stosując rozwiązania audio i wideo, Mood Media i Montblanc stworzyły tym samym multisensoryczny koncept, zanurzający klientów w styl Montblanc.
Na całym świecie, proces instalacji rozpoczął się już kilka miesięcy temu. Zakończenie wdrożeń we wszystkich salonach Montblanc, planowane jest nie później niż do końca 2016 roku.
Rozwiązania wideo
W każdym butiku zainstalowany zostanie system digital signage, który tworzy wyjątkową interakcję z klientami i jednocześnie wspiera sprzedaż wybranych produktów podkreślając przy tym historię marki Montblanc:
Ponadto w witrynie sklepowej flagowego salonu Montblanc w Hamburgu, zainstalowano ogromny wyświetlacz (wym. 4860 x 1372 mm) wykonany z ośmiu zsynchronizowanych ekranów 55″.
Kastomizowane playlisty muzycznie
Projektanci Mood Media wyselekcjonowali specjalny repertuar dźwiękowy dla Montblanc oparty na dwóch kluczowych wartościach marki: luksus i nowoczesność. Program muzyczny został stworzony, aby zaspokoić gusta czterech głównych profili klientów:
W programie dźwiękowym postawiono głównie na muzykę instrumentalną (w stosunku 2:1 do tekstów wokalnych). Zmniejszenie ilości wokalu w muzyce ma na celu wspieranie lepszej komunikacji pomiędzy pracownikami i klientami.
– Współpraca z renomowaną światową marką Montblanc, pozwoliła zaoferować nam innowacyjne rozwiązania audiowizualne zaprojektowane specjalnie niej. Jesteśmy dumni mogąc być częścią tej transformacji i wspierać Montblanc w rozwoju nowego konceptu salonów sprzedażowych. Stworzyliśmy unikalną i intymną architekturę doświadczeń multisensorycznych dla klientów – mówi Ken Eissing, President In Store Media w Mood.
KL