Logo

Marketing MIX

L’Oréal Paris nadal liderem wśród marek kosmetycznych – ranking BrandZ Top 100

Najcenniejszą kosmetyczną marką świata pozostaje L’Oréal Paris. W rankingu BrandZ Top 100 opublikowanym przez Millward Brown wartość lidera zestawienia wzrosła o 1%, do poziomu 23,5 mld dol.

L’Oréal Paris utrzymał pierwsze miejsce dzięki nowościom produktowym, takim jak np. podkład Infallible Matte czy wykreowanie nowej platformy Makeup Designer/Paris, czy też aplikacji Makeup Genius. Co więcej, marka odnosi sukcesy w świecie cyfrowym, wydając obecnie 25% swojego budżetu marketingowego na kampanie w internecie.

Marka Colgate zajęła drugie miejsce, a jej wartość wzrosła o 2%, z aktualną wyceną – 18,3 mld USD. Taki wynik jest skutkiem m.in. wzrastającego udziału w rynku pasty do zębów i szczoteczek w Ameryce Północnej i Łacińskiej. Na trzecim miejscu zestawienia uplasowała się marka Gillette.

Pierwszą piętnastkę marek kosmetycznych w roku 2016 można zobaczyć poniżej:

8 września br, w EXPO XXI Warszawa, podczas FestiwalMarketingu.pl odbędzię się konferencja „Marketing MIX dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej”. Uczestnicy będą mieli niepowtarzalną okazję wysłuchania prelekcji ekspertów pracujących na co dzień z czołowymi firmami z wyżej wymienionych branż. Wystąpią m. in. Paweł Tkaczyk, Natalia Hatalska, Alicja Cybulska czy Marcin Gieracz.

Celem spotkania jest zaprezentowanie najnowszych trendów w tworzeniu strategii reklamowych, brandingu oraz kreowaniu i realizacji kampanii marketingowych w tych strategicznych branżach. Wydarzenie skierowane jest do właścicieli, kierowników działów marketingu, producentów oraz dystrybutorów produktów kosmetycznych i farmaceutycznych.
 
 
 
KL