Logo

Marketing MIX

Żywiec rusza z komunikacją Męskiego Grania 2016

Żywiec, wyłączny sponsor trasy koncertowej Męskie Granie, startuje z komunikacją wydarzenia. Od dziś w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych emitowane są spoty reklamowe informujące o koncertach.

Na potrzeby kampanii Męskie Granie 2016 zrealizowane zostały dwa 30-sekundowe spoty, w których wykorzystano singiel promujący tegoroczną trasę pt. „Wataha” w wykonaniu Męskie Granie Orkiestra. Utwór trzy dni po premierze znalazł się na 11. miejscu listy przebojów radiowej Trójki. Najbardziej rockową orkiestrę w kraju w tym roku tworzą wyłącznie faceci, na czele z O.S.T.R., Dawidem Podsiadło i Tomaszem Organkiem. Ich energetyczne granie to przedsmak tego, co czeka fanów polskiej muzyki na koncertach Męskiego Grania.

Spoty można zobaczyć już na YT:

[youtube=”Zusqj8GAHRo”]

W ramach kampanii prowadzone też będą szerokie działania w Internecie, prasie oraz w social mediach. W miastach, w których odbywają się koncerty, pojawiają się materiały OOH – billboardy, plakaty i siatki wielkoformatowe. Dodatkowo, w sklepach na terenie całego kraju dostępna jest limitowana edycja puszki Męskiego Grania 2016 oraz dedykowane materiały POS.

Ż muzyką!

Od pierwszej edycji Męskie Granie jest jednym z najciekawszych polskich wydarzeń muzycznych sezonu. Każdy koncert to zaskakujące połączenie stylów, gatunków i osobowości muzycznych. Siódma odsłona trasy to jeszcze więcej muzyki, wykonawców i artystycznych kolaboracji.

Komunikacja wydarzenia wpisuje się w ideę kreatywną Chce się Ż. Żywiec – wyłączny sponsor trasy – tegoroczną dedykuje wszystkim, którzy żyją muzyką. Fanów czekają niezapomniane koncerty i cała masa muzycznych emocji. Każdy, dla kogo muzyka stanowi esencję życia, musi się tam znaleźć.

Partnerem Męskiego Grania po raz drugi jest fundacja Legalna Kultura, patronem strategicznym – radiowa Trójka, a patronami medialnymi są Gazeta.pl oraz TVN.

Spoty promujące Męskie Granie to wspólna praca teamu kreatywnego agencji Ogilvy & Mather oraz domu produkcyjnego Opus Film. Key visual trasy przygotowała agencja SYZYGY Warsaw. Organizatorem koncertów jest agencja Live. Kampanię online realizuje agencja GONG, a działania BTL przygotował Just. Za komunikacje PR Męskiego Grania 2016 odpowiada agencja ROOTS PR. Planowanie i zakup mediów – MediaVest.

Wyłącznym sponsorem trasy Męskie Granie 2016 jest marka Żywiec. Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie www.meskiegranie.pl.

KL