Podczas 63. Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions Polska wygrała złoto w kategorii DESIGN za projekt MIARA POKOJU autorstwa panGeneratora.
Polskie agencje oprócz złota otrzymały podczas dzisiejszej gali 3 brązowe lwy. W kategorii Design brązowy lew otrzymała agencja Y&R Warsaw za opakowania The Live Fish Pack dla Mila. Brąz w kategorii PR otrzymała kampania „Nie chcę być strażakiem” przygotowana przez Walk oraz dla Fundacji Integracja. Saatchi&Saatchi Poland otrzymało brąz w kategorii Outdoor za pracę Thermoscanner dla Glaxosmithkline Consumer Healthcare.
Złoto dla panGeneratora jest czwartą tak wysoką nagrodą dla Polski. Wcześniej nagradzane były: Launch Heyah, Strona dla Powszechnego Domu Kredytowego oraz Karta z Wyświetlaczem Getin Bank
Miara Pokoju otrzymała w tegorocznym Konkursie KTR dwa złota: w kategorii Design oraz Digital&Mobile.
– Statystyki, liczby mogą nie tylko być prostą informacją; mogą wzbudzać refleksję, działać na wyobraźnię. Pomimo wyrafinowania technologicznego, instalacja urzeka prostotą, dzięki czemu niesie sporą dawkę emocji… – powiedział Przemek Bogdanowicz, przewodniczący kategorii Design KTR.
PanGenerator jest niezależnym studiem projektowym, specjalizującym się w projektowaniu instalacji, obiektów i doświadczeń z wykorzystaniem nowych technologii. Prace studia charakteryzują się wysoce eksperymentalnym chcarakterem i są efektem poszukiwań nowych środków.
W tym roku najlepsi twórcy, jurorzy i uczestnicy spotykają się we Francji w dniach 18-25 czerwca 2016 roku. Na tegorocznym Cannes Lions jest aż 261 zgłoszeń z Polski.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions w Polsce. Więcej informacji o Festiwalu Cannes Lions o festiwalu na canneslions.com
KL