Logo

Marketing MIX

Peppermint strategicznie dla BZ WBK-Aviva TU

Agencja Peppermint opracowała strategię marketingową ubezpieczenia Onkopolisa, oferowanego przez BZ WBK-Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń.

Agencja Peppermint stworzyła strategię komunikacji oraz claim dla nowego produktu BZ WBK-Aviva TU, ubezpieczenia na wypadek nowotworu – Onkopolisa.

– Tworząc strategię, postawiliśmy na pewny, choć wciąż nieeksploatowany kierunek w ubezpieczeniach – odpowiedzialność. Poprzez claim produktu „Żyj odpowiedzialnie”, chcieliśmy skłonić odbiorców do refleksji  i większej troski o własne zdrowie – mówi Natalia Flack, Strategy Planner w Peppermint.

– Jesteśmy dumni z rezultatów naszej pracy. Kolejny raz przygotowaliśmy strategię wprowadzenia na rynek nowego produktu – dodaje Łukasz Gujski, Strategy Director  w agencji.

Onkopolisa jest dostępna w placówkach Banku Zachodniego WBK od  1 lipca br. W przypadku zdiagnozowanego nowotworu będzie ona mogła zapewnić choremu pomoc finansową w postaci jednorazowej wypłaty i dodatkowo zaoferuje też szeroki pakiet różnych usług pomocy medycznej, zarówno profilaktycznej, jaki i onkologicznej.

– Strategia i oparty na niej claim, które przygotowała dla nas agencja Peppermint wpisują się w nasze oczekiwania w zakresie podejścia do promowania produktów ubezpieczeniowych – mówi Katarzyna Mirowska-Wawrzyniak Dyrektor, ds. Marketingu i PR  w BZ WBK – Aviva TU.

Współpraca między BZ WBK – Aviva TU i agencją Peppermint rozpoczęła się w marcu br. 

JK