Logo

Marketing MIX

BRS wybrało agencję PR

BRS – Banking Retail System rozpoczyna współpracę z agencją Face it!, która będzie odpowiedzialna za promocję konkursu „Grand Prix BRS” skierowanego do doradców finansowych. Face it! zajmie się kompleksową obsługą public relations projektu, redakcją strony internetowej brsonline.pl oraz promocją konkursu „Grand Prix BRS” w mediach społecznościowych.

Projekt prowadzi Joanna Adamiak, prezes agencji oraz Olga Kciuk – junior account executive. Umowę podpisano na 3 miesiące. Agencja pozyskała klienta w wyniku rekomendacji.

Agencja Face it! działa od 2013 roku. Obecnie zajmuje się m.in. obsługą firmy doradztwa inwestycyjnego Prelios, kanałów telewizyjnych Romance TV i Motowizja, kliniki medycyny estetycznej ESTELL, promocją musicalu „Amazonki i Wikingowie” czy lodów Pura Vida.

Grand Prix BRS – to konkurs organizowany przez BRS Banking Retail System – jedną z najszybciej rozwijających się firm na rynku doradztwa finansowego w Polsce. Dzięki firmie BRS oraz aplikacji BRSonline, doradcy finansowi mogą skorzystać z pełnego wsparcia w procesie kredytowym oraz analizy ofert kredytowych aż 9 instytucji finansowych. Konkurs Grand Prix BRS dedykowany jest doradcom finansowym. Biorący udział w konkursie będą mogli wygrać samochody na rok – im większy wolumen pozyskanych umów kredytowych, tym wyższej klasy auto. Na laureatów czekają takie marki samochodów, jak: Toyota Aygo Seat Ibiza Audi A4, BMW X5. Konkurs ruszy 1 lipca i potrwa do 31 września 2016 roku.

JK