Logo

Marketing MIX

UNIQUE ONE po raz kolejny  dla L’Oréal Polska

Firma L’Oreal Polska po raz czwarty zleciła Agencji UNIQUE ONE obsługę i organizację letniej loterii dla marki  L’Oréal MEN EXPERT.

Loteria MEN EXPERT – „Zostań kierowcą na torze w Silverstone”, rozpoczęła się 4 lipca br. i potrwa do 28  sierpnia. Agencji UNIQUE ONE powierzono stworzenie koncepcji loterii i jej formalno-prawną organizację, kreację strony www (stacjonarna i mobilna), Key Visuala, materiałów POS i on-line oraz wysyłkę nagród.

– Już po raz czwarty organizujemy dla  L’Oréal Polska loterię dla Men Expert W tegorocznej edycji uczestnicy mogą liczyć na bardzo emocjonujące nagrody, które jestem przekonany sprawią, że loteria będzie cieszyła się jeszcze większym zainteresowaniem konsumentów. Któż by nie chciał przejechać się bolidem na torze, po którym ściga się co roku plejada gwiazd F1 na czele z nowym ambasadorem marki Lewisem Hamiltonem – mówi Grzegorz Bonder, General Manager w UNIQUE ONE.

Warunkiem wzięcia udziału w loterii jest zakup dowolnego produktu  L’Oréal MEN EXPERT. Następnie numer z paragonu należy zgłosić za pośrednictwem strony www.loteria.menexpert.pl, (podając również numer telefonu i adres mailowy). W loterii MEN EXPERT codziennie losowane są nagrody – 5 zestawów kosmetyków MEN EXPERT a co tydzień można wygrać kartę przedpłaconą o wartości 500 zł.

Dodatkowo każde zgłoszenie bierze udział losowaniu nagrody głównej, a są to cztery wyjazdy dla dwóch osób do Silverstone w Wielkiej Brytanii oraz jazda bolidem na torze (sama jazda jest główną atrakcją, ponieważ zwycięzca jest kierowcą bolidu). Nagroda obejmuje:  bilety lotnicze, nocleg, przejazd bolidem, transport na tor wyścigowy.

Loteria ma charakter ogólnopolski i jest wspierana działaniami reklamowymi. Zostaną wykorzystane działania on-line, a także materiały POS, w tym shelfstoppery, plakaty i wobblery w wybranych punkach sprzedaży, w których oferowane są produkty  L’Oréal MEN EXPERT.

 ***

UNIQUE ONE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jest agencją marketingu zintegrowanego i działa na rynku od 16 lat.  W ramach grupy UNIQUE działa: Agencja marketingu zintegrowanego UNIQUE ONE, a także Agencja interaktywna UNIQUE DIGITAL. Dotychczas agencja UNIQUE ONE pracowała m.in. dla takich firm jak: Nestle Polska, Grupa Metro, Polkomtel, Totalizator Sportowy, Lotos Oil, Ministerstwo Finansów, Velux, Premio i  L’Oréal.

JK