Logo

Marketing MIX

HYUNDAI Motor Poland oficjalnym sponsorem Tour de Pologne

Marka HYUNDAI już drugi rok wspiera Tour de Pologne, tym razem jako Oficjalny Sponsor 73. edycji wydarzenia. Z tej okazji wystartowała akcja specjalna promowana przez HAVAS Sports & Entertainment oraz dedykowana kampania mediowa przygotowana przez Havas Media.

W tym roku Hyundai zwiększył swoje zaangażowanie w Tour de Pologne i został Oficjalnym Sponsorem Wyścigu oraz klasyfikacji Najlepszy Sprinter. Hyundai wspiera organizatora wyścigu dostarczając flotę 57 samochodów. W jej skład wchodzą modele Tucson, i40, H350, Santa Fe oraz Genesis. Są to nie tylko samochody biorące udział w samym wyścigu, towarzyszące kolarzom na trasie przejazdu, ale także lekkie samochody dostawcze, służące chociażby do transportu niezbędnego sprzętu i wyposażenia. Do dyspozycji organizatorów jest także luksusowa limuzyna Genesis dedykowana gościom specjalnym i VIP.

Hyundai jest także fundatorem nagrody głównej – zwycięzca 73. Tour de Pologne UCI World Tour stanie się posiadaczem samochodu Hyundai Tucson, a zwyciężczyni Tour de Pologne Women, modelu Hyundai Elantra.

Tucson jest najlepiej sprzedającym się modelem Hyundaia oraz jednym z najlepiej sprzedających się SUVów z segmentu C. Samochód wyposażony jest w nowoczesne i ekonomiczne jednostki napędowe, w tym nowy silnik Diesla 1.7 współpracujący z 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynią DCT. Model dostępny jest w atrakcyjnych programach sprzedażowych: Hyundai Abonament, Hyundai Non-Stop Auto, a także specjalnych edycjach GO! oraz Tour de Pologne, nawiązujących do sponsorowanych przez Hyundaia wydarzeń sportowych – Mistrzostw Euro 2016 oraz wyścigu Tour de Pologne.

Wśród nawiązujących do Tour de Pologne działań Hyundaia znalazła się także akcja specjalna „Nakręcamy Projekty” oraz związany z nią konkurs, mające na celu wspieranie lokalnych inicjatyw społecznych oraz promowanie jazd testowych samochodami marki Hyundai.

Głównymi beneficjentami akcji „Nakręcamy projekty” będą aż 3 fundacje charytatywne, a także dealerzy oraz klienci indywidualni. Wystarczy umówić się na jazdę testową dowolnym modelem marki Hyundai w dowolnym salonie marki w Polsce i skorzystać z 5-minutowej jazdy na rowerze stacjonarnym, nakręcając jak największą liczbę kilometrów.

Za zaplanowanie i wdrożenie akcji specjalnej „Nakręcamy projekty” odpowiada bezpośrednio Havas Sports & Entertainment. Za zaplanowanie i zakup kampanii mediowej promującej akcję odpowiada dom mediowy Havas Media. Obie spółki należą do Havas Media Group, wieloletniego partnera marki HYUNDAI.

JK