Logo

Marketing MIX

Bielenda promuje dojrzałe piękno

„Bielenda – To jest nasz czas!” to hasło akcji marketingowej prowadzonej przez markę Bielenda dla linii kosmetyków anti-age Profesjonalna Terapia Wieku.

Działania prowadzone są na platformie mediowej Edipresse (w magazynach Uroda Życia i Viva!, w internecie na portalu Polki.pl, na profilach społecznościowych tych mediów) oraz na profilach społecznościowych marki Bielenda. Za realizację projektu odpowiada – wspólnie z działem marketingu firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne – agencja Cappuccino Public Relations.

W ramach projektu zorganizowany został konkurs, w którym główną nagrodą było zaproszenie do Krakowa oraz spotkanie z ekspertami laboratorium badawczego Bielenda, warsztaty ze specjalistami kreowania wizerunku, a także sesja fotograficzna z udziałem ambasadorki marki – Edyty Olszówki. Gościem specjalnym sesji był model Jakob Kosel. Zdjęcia wykonane przez Bartka Barczyka promują kosmetyki Profesjonalna Terapia Wieku w magazynach wydawnictwa Edipresse, w internecie oraz w social media. Działania wspierające prowadzone są także na profilach społecznościowych marki Bielenda.

JK