Logo

Marketing MIX

WORKROOM Group dla Spectra Development

Inwestor i deweloper Spectra Development (spółka holdingowa grupy nieruchomościowej, do której należy m.in. Castor Park, Alnus Dvelopment) w wyniku przetargu wybrał WORKROOM Group do realizacji dwóch prestiżowych projektów.

Współpraca z WORKROOM Group obejmie w pierwszej kolejności kompleksową obsługę firmy Spectra Development, w tym uspójnienie brandu firmy, przygotowanie brand manuala, kompleksowej komunikacji  i strategii marketingowej, narzędzi komunikacji i strony internetowej.

W ramach współpracy zostanie również opracowana kompleksowa strategia marketingowa nowej inwestycji biurowej  Bobrowiecka 8 w Warszawie na Dolnym Mokotowie. WORKROOM Group zadba o naming oraz branding  inwestycji, opracuje koncepcję i wdroży komunikację marketingową oraz działania content marketingu, a także zaprojektuje narzędzia sprzedażowe przedsięwzięcia.

– Nasze doświadczenie i podejście w realizacji projektów z branży real estate przyniesie rezultaty jakich oczekuje od nas Spectra Development. Kluczem jest stanowcze wyróżnienie marki SPECTRA DEVELOPMENT na rynku deweloperskim. W ciągu najbliższych lat wspólnie z zespołem ze strony dewelopera opracowaliśmy unikalną wartość, która zdefiniuje wszystkie działania promocyjne  – wyjaśnia Andrzej Horoch, CEO w WORKROOM GROUP.

WORKROOM Group posiada ogromnie doświadczenie w branży developerskiej. Realizowała kompleksowe projekty dla Golub GetHouse i inwestycji Prime Corporate Center, zwieńczonej spektakularnym sukcesem dewelopera, czyli największą w Polsce transakcją najmu, zawartą w 2014 roku pomiędzy bankiem Raiffeisen Polbank, a Golub GetHouse. Poziom i efekty działań WORKROOM Group zaowocowały zaproszeniem jej do współpracy przy kolejnej inwestycji dewelopera, Mennica Legacy Tower, gdzie agencja była odpowiedzialna za kompleksową obsługę reklamową i technologiczną, która obejmowała między innymi: przygotowanie strategii komunikacji, branding i stworzenie nazwy inwestycji, kreacji ATL, BTL – pomysł kreatywny, rysunki, kreację haseł i sloganów, filmy motion, digital (przeniesienie budynku do wirtualnej rzeczywistości przy użyciu technologii Unreal Engine 4), strony www, aplikacji mobilnej w postaci interaktywnego folderu z elementami Xwalk), a także autorski projekt platformy sprzedażowej biur Xwalk PRO na tablety i telefony.

Ponadto agencja realizowała projekty dla Spółka Tacit Development Polska, gdzie również zajęła się kompleksową obsługą budynku Cosmopolitan, a także został jej powierzony budżet największego kompleksu biurowego w Krakowie, inwestycji „High Five”, realizowanej przez firmę SKANSKA. WORKROOM Group zajmie się kompleksową obsługą reklamową i technologiczną. Jest to również kontynuacja współpracy, wynikająca z wcześniejszych, zakończonych sukcesem realizacji WORKROOM Group dla inwestycji Generation Park i Atrium, należących do firmy SKANSKA.

***

Grupa WORKROOM. Budujemy #PoczątekWszystkiego

Profil działania: Brand Development, Digital, Advertising, Technology, Marketing, Real Estate Marketing.

W ramach grupy WORKROOM, działa agencja kreatywna, pracująca dla międzynarodowych marek z 9 letnim doświadczeniem rynkowym o nazwie WORKROOM Agency oraz innowacyjna spółka technologiczna WORKROOM Technologies, specjalizując się min. w dostarczaniu rozwiązań Virtual Reality i digital dla rynku Real Estate.

Grupa kreuje wyraziste marki. Pracowała min. dla Hebe (Jeronimo Martins), wprowadziła na rynek markę VIRGIN MOBILE i Bubble Chips. Jest innowacyjnym partnerem rynku Real Estate. Agencja stworzyła technologiczny benchmark rynku property – MENNICA LEGACY TOWER,  pionierską komunikację apartamentowca COSMOPOLITAN w Warszawie. Realizuje multikanałowe realizacje reklamowe i technologiczne dla międzynarodowych deweloperów min. SKANSKA w Polsce, GOLUB Gethouse, Hines.

https://www.workroomgroup.com

JK