Logo

Event MIX

Zabierz MINI na wycieczkę – oferta dla gości hoteli

Przez całe wakacje trwa akcja Zabierz MINI na wycieczkę. Goście czterech hoteli w Polsce mają okazję wypożyczyć MINI na całodniową przejażdżkę po okolicy bezpłatnie.

W akcji mogą wziąć udział klienci czterech hoteli w Polsce: Grand Lubicz w Ustce, GrandHotel Tiffi w Iławie, Hotel Diune w Kołobrzegu i Heron Live Hotel w Gródku nad Dunajcem.

Do dyspozycji gości zostały oddane dwa nowe modele MINI. MINI Cabrio – dla osób, które chcą poczuć frajdę z jazdy bez dachu i MINI Clubman – dla tych, którzy cenią sobie komfort i wszechstronność. Na uczestników czekają mapki okolicy z najciekawszymi punktami widokowymi.

Wypożyczenie samochodu jest bezpłatne. Klienci ponoszą jedynie koszt paliwa. Akcja trwa do 31 sierpnia 2016.

BMW Group, w której portfolio znajdują się marki BMW, MINI oraz Rolls-Royce, jest światowym liderem wśród producentów samochodów i motocykli segmentu premium. Oferuje również usługi finansowe, a także z zakresu mobilności. Firma posiada 30 zakładów produkcyjnych i montażowych w 14 państwach oraz ogólnoświatową sieć sprzedaży w ponad 140 krajach.

W 2014 roku BMW Group sprzedała na całym świecie ok. 2,118 mln samochodów oraz 123 000 motocykli.W 2013 r. jej zysk przed opodatkowaniem wyniósł 7,91 mld euro przy dochodach 76,06 mld euro (dane za rok finansowy). Na dzień 31 grudnia 2013 r. globalne zatrudnienie sięgało 110 351 pracowników.

Źródłem sukcesu BMW Group jest długofalowe planowanie oraz działanie w sposób odpowiedzialny. Ważną częścią strategii firmy jest zrównoważony rozwój w aspekcie społecznym i ochrony środowiska w całym łańcuchu dostaw, pełna odpowiedzialność za produkt oraz  zobowiązania na rzecz oszczędzania zasobów. Polityka ta stanowi integralną część strategii rozwoju przedsiębiorstwa.

BMW Group

PP