Logo

Marketing MIX

Łódź Design Festival i Progressivo PSV ponownie łączą siły

Studio graficzne Progressivo PSV ponownie nawiązało współpracę z Łódź Design Festival. Jubileuszowa 10. edycja odbędzie się w dn. 13-23 października, a jej hasłem przewodnim będzie Tożsamość. Łódź Design Festival to obecnie najważniejsze wydarzenie w Europie Środkowo-Wschodniej poświęcone tematyce szeroko pojętego designu.

Do tej pory, Festiwal odwiedziło ponad 270 tysięcy osób z całego świata. Wydarzenie prezentuje design w różnych jego odsłonach – od wzornictwa przemysłowego, przez art i craft design, architekturę i projektowanie graficzne, aż po modę i nowe technologie. Podczas tegorocznej edycji, uczestnicy będą rozważać m.in. o tym, jak projektowanie wpływa na tożsamość twórców, w jaki sposób tożsamość miejsca kształtuje charakter projektowanych obiektów i jak marki komunikują swoją tożsamość przez produkty.

W ramach współpracy, Progressivo PSV odpowiada za przygotowanie kompleksowej identyfikacji graficznej. Do zadań studia należy opracowanie projektów i print design dla wszystkich druków promocyjnych, reklam prasowych i internetowych, materiałów outdoorowych oraz grafik na potrzeby komunikacji w social media oraz digital. Ponadto, Progressivo PSV przygotowało nową odsłonę strony internetowej Festiwalu, która w ciągu roku będzie ewoluować i dostosowywać się zarówno do działalności całorocznej, jak i na potrzeby przyszłych edycji.

Za realizację projektu odpowiada cały zespół Progressivo PSV, pod kierownictwem art directora Piotrka BDSN Okrasy.

– Projekt jest przewrotną ilustracją hasła przewodniego, jakim jest Tożsamość – zarówno twórcy, jak i odbiorcy. Stawiamy pytanie, czy tożsamość oznacza przynależność, czy jest nam wszystko jedno, czy to „to samo”? Usuwając z hasła litery polskiego alfabetu, które w pewnym wymiarze komunikują naszą tożsamość zarówno językową, jak i kulturową, uzyskaliśmy zupełnie nowy wymiar znaczeniowy, który doskonale wpisał się w temat przewodni 10. edycji Festiwalu – mówi dyrektor strategiczny i partner w Progressivo PSV, Mateusz Lipski.

To już piąta edycja, przy której Łódź Design Festival i Progressivo PSV łączą siły. Współpraca ma charakter projektowy.

 

***

O Progressivo PSV

Łódzkie studio graficzne, od blisko 15 lat specjalizujące się w tworzeniu spójnego wizerunku marki – jej koncepcji merytorycznej i identyfikacji wizualnej. Siłą studia są świeżość i odwaga we wdrażaniu niekonwencjonalnych rozwiązań oraz dobra znajomość trendów i kodów kulturowych. PSV odpowiadało za projekt identyfikacji wizualnej i kreacje dla takich firm, jak Gatta, SEW Eurodrive, Adamed, Jeronimo Martins, Alstal. Do Klientów studia należą kultowe brandy: Misbehave MISBH, Warsaw Sneaker Store, Łódź Design Festival.

JK