Do grona patronów medialnych konferencji MARKETING MIX dołączył magazyn internetowy AdMonkey.pl. oraz Serwis NowyMarketing.pl.
Tematyka portalu Admonkey.pl poświęcona jest kampaniom reklamowym, biznesowi interaktywnemu i nowym technologiom. Zespoły redakcyjne codziennie dokładają wszelkich starań, aby dostarczyć czytelnikom najświeższe informacje na temat współczesnego rynku reklamy.
NowyMarketing.pl jest serwisem dostarczającym konkrety i inspiracje z dziedziny marketingu. Zajmują się analizą trendów i omawiają je w kontekście ciekawych kampanii. Przedstawiają opinie uznanych specjalistów i liderów branży.
Konferencja Marketing MIX w tym roku poświecona jest tematyce z branż kosmetycznej i farmaceutycznej. W jednym dniu na jednej scenie spotkają się wybitni eksperci, którzy będą mówić o nowych trendach w tworzeniu strategii reklamowych brandingu oraz kreowaniu i realizacji kampanii marketingowych.
Działy marketingów poszczególnych branż są mocno zainteresowane uczestnictwem, a redakcja OOH magazine codziennie rejestruje nowych uczestników. Do końca lipca można korzystać z promocyjnej ceny.
Rejestracja odbywa się za pomocą formularza TUTAJ.
Konferencja obędzie się 8 września w EXPO XXI WARSZAWA w ramach FestiwalMarketingu.pl
MW