W lipcu do zespołu OOH magazine dołączyła Magdalena Wilczak. Obejmie ona nowo utworzone stanowisko Marketing Managera będąc odpowiedzialną za działania marketingowe i PR spółki.
Magdalena Wilczak od 4 lat związana jest z branżą reklamową. Poprzednio pracowała jako Account Executive w agencji reklamowej Happy&Rich. W redakcji OOH magazine odpowiedzialna będzie za prowadzenie i nadzór działań marketingowych projektów: OOH magazine, OOH event!, FestiwalMarketingu.pl, FestiwalDruku.pl, giftsonline.pl i POS STARS.
Do zakresu jej obowiązków będzie należało m. in.: prowadzenie i nadzór działań Public Relations, koordynacja konferencji pod patronatem OOH Magazine, koordynacja konferencji podczas targów (Event Mix i Marketing Mix), opracowywanie tekstów publicystycznych, korekta tekstów, publikacja materiałów w serwisach WWW firmy oraz serwisach partnerów.
– W tym roku w portfolio naszej spółki obok konferencji Marketing Mix, pojawiło się kolejne wydarzenie: Event Mix. Także rozwój targów FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl spowodował konieczność stworzenia stanowiska osoby scalającej nasze działania marketingowe i PR. OOH magazine patronuje największym konferencjom branży marketingowej i w tym zakresie także konieczna jest stała współpraca, zapewniająca odpowiednią promocję naszego tytułu – mówi Robert Załupski, Dyrektor Marketingu OOH magazine.
Na co dzień Magda jest mamą sześcioletniego Igora, młodego sportowca będącego „oczkiem w jej głowie”. Interesuje się reklamą i podróżami.
KL