Logo

Marketing MIX

Robert Lewandowski w kampanii marki Vistula na jesień i zimę 2016/17

W dniu 5 lipca na tętniących życiem, otoczonych imponującą nowoczesną architekturą warszawskich ulicach, odbyła się sesja Vistuli na sezon jesień-zima 2016/2017. Twarzą kampanii został światowej klasy piłkarz i kapitan reprezentacji Polski w piłce nożnej – Robert Lewandowski, którego mieliśmy okazję oglądać również w wiosenno-letniej odsłonie kolekcji.

Roberta Lewandowskiego nikomu przedstawiać nie trzeba. Ten utalentowany 27-letni piłkarz nie raz miał okazję zaprezentować swoją klasę na boisku. Ostatnio, podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej 2016 we Francji, gdzie wspólnie z polską drużyną doszedł do ćwierćfinału turnieju. Jeden z najlepszych napastników na świecie i jednocześnie jeden z najprzystojniejszych piłkarzy jest już dzisiaj niekwestionowaną ikoną sportu.  

Przed obiektywem fotografa Robert Lewandowski pozował w wyrazistych, eleganckich zestawach. Przykładem mogą być nowoczesne kraciaste garnitury, płaszcz z wełny casentino oraz smokingowa welurowa marynarka z atłasowymi klapami. Obok zdecydowanej klasyki, na zdjęciach autorstwa Mateusza Stankiewicza, zobaczymy również casualowe stylizacje uzupełnione o trendowe sportowe modele. Będą to między innymi flanelowe koszule w kratkę, skórzana pikowana kurtka, dzianiny z wyrazistym warkoczowym splotem i czarne dżinsy. Całość stylizacji uzupełniono wysokiej klasy dodatkami: skórzanymi torbami, eleganckimi butami typu monki oraz jedwabnymi poszetkami i krawatami.

– Wizerunek wielkomiejskiego eleganta stworzono za pomocą wysokiej jakości tkanin, zachowanych w stonowanej jesienno-zimowej kolorystyce, za to urozmaiconej nadrukami i żakardowymi wzorami. W dużej mierze kolekcja, w której wystąpił Robert, składa się z klasycznych elementów męskiej garderoby, ale dzięki zastosowaniu zaskakujących rozwiązań krawieckich i wyrafinowanych materiałów staje się nowoczesna – mówi Wojtek Bednarz, projektant marki Vistula.

Sama organizacja sesji była dużym wyzwaniem. – Jeden dzień zdjęciowy, różne lokalizacje oraz obecność Roberta w miejscach publicznych nie ułatwiały zadania. Wszędzie towarzyszył nam tłum fanów i rozanielonych kobiet – mówi o pracy na planie Patrycja Hatalska, dyrektor marketingu Vistula Group. – Zależało nam, aby pokazać naszego bohatera nie tylko przez pryzmat piłki nożnej, ale też jako doskonały przykład współczesnego dżentelmena, który imponuje swoją postawą zarówno kobietom, jak i mężczyznom bez względu na wiek. Dżentelmena, który ma silną osobowość, swoje pasje i określony styl – dodaje.

Zdjęcia do najnowszej kampanii na jesień i zimę 2016/17 wykonał Mateusz Stankiewicz, a końcowy efekt sesji będzie można zobaczyć już pod koniec sierpnia. Autorem zdjęć zakulisowych jest Bartosz Mrozowski.

 KL