Logo

Marketing MIX

Piotr Kaniewski media directorem w Codemedia

Piotr Kaniewski – dotychczas group account director w Codemedia, awansował na stanowisko media directora. Kaniewski będzie odpowiadać za negocjacje warunków zakupu mediów szczególnie w zakresie mediów drukowanych, radia, kina oraz mediów OOH. Dodatkowo, koordynując negocjacje w tv i internecie raportował będzie bezpośrednio do Zarządu. 

Piotr Kaniewski z branżą mediową związany jest od niemal 20 lat. Karierę zawodową rozpoczynał w 1997 r. w dziale mediów Euro RSCG, następnie do 2009 r. związany był z domem mediowym MPG, gdzie pracował  jako Media Planner a od 2004 r. jako Media Manager.  W latach 2009-2011 był Media Managerem w domu mediowym Mediasense, a po fuzji Mediasense i Codemedia w końcówce 2012 r. objął funkcję Group Account Directora, prowadząc jeden z zespołów klienckich powstałych po połączeniu obu firm.

 Codemedia jest największym, niezależnym domem mediowym w Polsce. Obroty Codemedia zbliżają się wartościowo do obrotów czołowych globalnych domów mediowych na rynku. Misją  Codemedia jest wsparcie klientów w sprzedaży ich produktów i usług. Codemedia współpracuje z klientami z różnych branż, wśród klientów domu mediowego znalazły się takie firmy jak: Tesco, Polkomtel, Indykpol, 3M, Idea Bank, BIZ Bank, Robert Bosch, Olewnik, Ebay, Angelini Pharma, Praktiker, Skandia i inni. 

JK