Logo

Marketing MIX

Summer Girl w „ramionach” Happy&Rich

Z początkiem lipca rozpoczęło się lansowanie letniej kolekcji PIKA Biżuteria. Kampania zrealizowana przez Happy&Rich, to kontynuacja wspólnych działań związanych z budowaniem strategii i wizerunku marki PIKA.

W ramach promocji letniej kolekcji, agencja przygotowała koncept kreatywny Summer Girl, opierający się na założeniu wakacyjnego luzu i nonszalancji, oraz zmysłowej stronie kobiecości, podkreślanej delikatną i jednocześnie uwodzicielską biżuterią.

H&R zrealizowała sesję zdjęciową tworząc linię key visual dla całej kampanii. Za obiektywem stanął współpracujący z agencją od lat fotograf Michał Pawłowski z Collab Studio. Twarzą wakacyjnego launchu marki została modelka Angela Kosiba. Tropikalny krajobraz zapewnił… katowicki Rynek. W ramach projektu agencja Happy&Rich zrealizowała koncept kreatywny, www, kampanię displayową, witrynę wystawową, oraz materiały POS. Za warstwę strategiczną i kreatywną projektu odpowiada team dedykowany marce PIKA: Anna Mrzilek, Piotr Mazur i Damian Gorgoń, oraz stojąca na jego czele Katarzyna Pawłowska-Zub. Za obsługę, nadzór i wdrożenie kampanii – Katarzyna Stycz i Joanna Zuzek-Kucharska. Niezaprzeczalnie, agencja Happy&Rich oraz PIKA Biżuteria stanowią trwały, niezwykły i doskonale rozwijający się związek. Dzięki niemu, maleńka marka w niespełna rok od jej założenia, mimo początkowych planów sprzedaży wyłącznie w kanale on-line, rozpoczęła współpracę z rozpoznawalną na lokalnym rynku firmą Jubiler Głódkowski, dając tym samym Klientkom możliwość zakupu swojej biżuterii w sklepie stacjonarnym. Sezon jesienno-zimowy zapowiada się równie intrygująco.
http://www.happyandrich.pl

MW