Logo

Marketing MIX

Tiguan wylądował w Modlinie

Pasażerowie odwiedzający lotnisko w Modlinie mogą zapoznać się z nowym modelem Volkswagena. To pierwsza tego typu akcja w tym porcie lotniczym. Za ambient odpowiada spółka Synergic.

W ramach promocji nowego Volkswagena Tiguan pasażerowie do końca sierpnia będą mogli bliżej poznać samochód zaparkowany w strefie check in. W ramach kampanii możliwe jest również umówienie się na jazdę próbną. 

– Od dawna jesteśmy operatorem reklamy na lotnisku w Modlinie, jednak dopiero teraz udało się zorganizować tego typu akcję. Samo jej przygotowanie wymagało zaawansowanej współpracy z portem lotniczym, gdyż konieczna była wymiana drzwi na większe tak, by bezpiecznie można było wprowadzić przez nie samochód. Cieszy nas rozwój relacji z lotniskiem, gdyż dzięki temu pojawiły się większe możliwości, jakie mamy szansę oferować potencjalnym reklamodawcom. Tiguan jest pierwszym modelem, który się tam znalazł, jednak niedługo pojawią się kolejne dwa – komentuje Piotr Gajek, Prezes Synergic.

Kampanie motoryzacyjne na lotniskach na całym świecie są czymś niezwykle popularnym i niejako podnoszącym prestiż tych miejsc. Dla samych dealerów samochodowych to doskonały sposób na dotarcie do grupy docelowej – po pierwsze ze względu na rosnącą liczbę pasażerów, jak i sam status majątkowy osób decydujących się na podróże samolotem.

JK