Alicja Cybulska – to kolejna prelegentka, która wystąpi podczas wrześniowej konferencji.
Jako wiceprezes Zarządu Havas Media Group odpowiada za strategię komunikacji mediowej dla wszystkich klientów. Posiada 14 – letnie doświadczenie w mediach w szerokim spektrum kategorii produktowych i marek.
Na Marekting MIX odpowie na pytania: „Dlaczego kosmetyków nie można promować tak jak leków i dlaczego reklama kosmetyków jest przyszłością dla farmaceutyków?”
„Rynek reklamowy produktów farmaceutycznych w Polsce jest jednym z najbardziej tradycyjnych, zarówno pod kątem kreacji, strategii jak i optymalizacji kampanii. Rynek produktów kosmetycznych z kolei jest jednym z tych, który wyznacza trendy w mediach. Jakie są między nimi różnice? Czy farmaceutyki mogą skorzystać ze ścieżek przetartych przez kosmetyki? Czy powinny? Jak zachowuje się rynek farmaceutyczny na świecie, jakie trendy światowe są aktualnie w Polsce?” – Alicja Cybulska.
Marketing MIX odbędzie się 8 września 2016 r., w EXPO XXI Warszawa, podczas targów reklamy FestiwalMarketingu.pl.
Rejestracja, program oraz inne informacje znajdują się tutaj: www.marketingmix.com.pl
Organizatorem konferencji jest OOH magazine.
MW