Logo

Event MIX

Co gryzie marketera? czyli 8. Forum Marketingu Zintegrowanego Human to Human – koncepcja marketingu odkryta na nowo?

Forum Marketingu Zintegrowanego od 8 lat stanowi jedno z najważniejszych wydarzeń w polskiej branży marketingowej. Spotkanie profesjonalistów-marketerów, nad którego zawartością merytoryczną od dwóch lat czuwa Rada Programowa składająca się z wybitnych ekspertów rynku.

Głównym wyróżnikiem Forum jest unikalna, formuła:
– Marketerzy dla marketerów – wśród prelegentów znajdują się marketerzy-praktycy, którzy prezentują założenia i efekty swoich kampanii „od kuchni”, wśród prelegentów nie ma przedstawicieli agencji, a poziom prezentowanych treści jest weryfikowany tak, by dostarczyć absolutnie unikalną wartość merytoryczną dla uczestników.
– Najlepsze case studies – Forum, to platforma prezentacji najciekawszych, najlepszych i najbardziej inspirujących kampanii z zakresu marketingu zintegrowanego – tylko starannie dobrane case studies, które w roku poprzedzającym konferencję intrygowały, elektryzowały, zdobywały nagrody, ale przede wszystkim – skutecznie działały.

FMZ – dwa intensywne dni wypełnione ogromną dawką praktycznej wiedzy oraz pomysłów i inspiracji. Dzień pierwszy, to prezentacje licznych case studies najlepszych kampanii marketingowych, czyli przenikliwe spojrzenie w przeszłość – na to, co w marketingu działo się w ostatnich miesiącach.
Dzień drugi – unikalne, inspirujące wykłady na temat przyszłości i sposobów, w jaki marketerzy mogą mierzyć się z wyzwaniami, przed którymi stoją. Dla uczestników Forum te spotkania z coachami-autorytetami będą unikalną możliwością rozwoju miękkich umiejętności, zaczerpnięcia inspiracji oraz wzięcia udziału w aktywnej dyskusji. Wśród prelegentów m.in. Robert Krool, Wojciech Herra, Katarzyna Pawlikowska oraz Darek Dobrzyniecki.
Na zakończenie pierwszego dnia konferencji wszyscy uczestnicy będą mieli niepowtarzalną okazję kontynuować dyskusje na tematy prezentowane w trakcie wystąpień ekspertów w nieformalnej atmosferze popołudniowego koktajlu. Będzie to doskonała okazja do poszerzania wiedzy, wymiany doświadczeń oraz rozbudowy sieci kontaktów zawodowych.

Uczestnikami Forum Marketingu Zintegrowanego są przede wszystkim przedstawiciele średniego i wyższego szczebla zarządzania w działach marketingu, osoby na co dzień mierzące się z wyzwaniami rynku i szukające inspiracji oraz wymiany doświadczeń z innymi praktykami. To również wybitni eksperci i profesjonaliści, którzy nie boją się dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem.

„Na Forum Marketingu Zintegrowanego istnieje możliwość zdobycia unikalnej wiedzy i kontaktu z najlepszymi profesjonalistami branży w atrakcyjnej cenie. Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB – organizator konferencji – branżowe stowarzyszenie non-profit, którego misją jest między innymi szerzenie wiedzy, w tym najlepszych standardów działania, edukacja oraz rozwój rynku marketingu bezpośredniego i interaktywnego. Dzięki społecznej misji umożliwiamy wszystkim zainteresowanym udział w prestiżowej konferencji w bardzo atrakcyjnej cenie. Dla członków Stowarzyszenia oraz uczestników poprzednich edycji Forum przygotowane są specjalne oferty udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu” – mówi organizator.

8. Forum Marketingu Zintegrowanego odbędzie się w dniach 6-7 października 2016 roku w kinie Cinema City, w Galerii Mokotów, w Warszawie.

Szczegóły konferencji: 
www.polskimarketing.pl oraz www.facebook.com/events/119423675166986

Organizator: SMB Polskie Stowarzyszenie Marketingu

Patroni Medialni: Marketing przy kawie, OOH magazine, SOCIALPRESS, MarketingLink, ZWIĄZEK FIRM PUBLIC RELATIONS, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Ecommerce Polska – Izba Gospodarki Elektronicznej, Praca.pl, eGospodarka.pl, Outsourcing Portal, Outsourcing&More.

MW