Logo

Trade marketing

Fotolia by Adobe na FestiwalMarketingu.pl

Zakończyła się ósma edycja targów FestiwalDruku.pl i FestiwalMarketingu.pl w Warszawie. Bank zdjęć Fotolia by Adobe zaprezentował na nich swoją ofertę oraz rozwiązania dla branży kreatywnej i poligraficznej.

Tegoroczne targi – z uwagi na duże zainteresowanie wystawców – podzielono na dwa odrębne, choć odbywające się równolegle, wydarzenia: jedno poświęcone reklamie i marketingowi, drugie – dostawcom mediów i maszyn. Dodatkowo, w specjalnej strefie „Be creative!” przedstawiono najbardziej kreatywne rozwiązania poligraficzne. Fotolia przedstawiła w jej ramach wystawy fotografii ze swojej najnowszej kolekcji „Disconnect”.

Prace autorów kolekcji „Disconnect” ukazują artystyczne oblicze fotografii stockowej. Trójka młodych fotografów – Brice Portolano, Théo Gosselin i utalentowana Polka Sonia Szóstak, stworzyła wyjątkowy zbiór lifestyle’owych zdjęć o mocno emocjonalnej narracji, zbudowanej wokół koncepcji storytellingu – opowiadania historii za pomocą obrazów. Uczestnicy targów mogli się z nimi zapoznać nie tylko na wystawie, lecz także przy stoisku banku zdjęć.

– Wystawa kolekcji „Disconnect” to szansa na przekonanie się na własne oczy, jak twórcze i wyjątkowe mogą być zdjęcia stockowe. Fotografie stworzyli dla nas naprawdę najzdolniejsi artyści. Jestem szczególnie dumna, że była wśród nich nasza rodaczka. Sonia Szóstak miała w tym roku swoją wystawę w Muzeum Narodowym w Gdańsku, a ostatnio została nominowana do nagrody ELLE STYLE AWARDS. To potwierdza, że w projekcie „Disconnect” faktycznie postawiliśmy na najlepszych– mówi Beata Jaroszewska, Dyrektor ds. Marketingu Fotolia by Adobe w Polsce.

[galeria=”1″]

Organizatorzy targów przygotowali dla zwiedzających – poza częścią wystawienniczą – konferencje, warsztaty, pokazy i szkolenia. Michał Szylar z działu marketingu banku zdjęć Fotolia przedstawił prezentację o zastosowaniu API w usługach druku na życzenie. To rozwiązanie pozwalające klientom drukarni opierających swój biznes na sprzedaży internetowej produktów na indywidualne zamówienie (fototapety, wydruki na płótnie, naklejki, dekoracje ścienne, koszulki itp.) na łatwe wyszukiwanie i dodawanie obrazów do zamawianych produktów, bez opuszczania strony internetowej firmy. Dzięki dostępnym na rynku wtyczkom oraz rozwiązaniom web-to-print posiadającym wsparcie dla API banku zdjęć Fotolia uruchomienie serwisu druku na życzenie z dostępem do bazy dziesiątek milionów zdjęć staje się niezwykle szybkie i łatwe.

– Odwiedzający nasze stoisko podczas Festiwalu najczęściej pytali o modele współpracy, indywidualnie dostosowaną ofertę oraz o możliwości związane z implementacją API. Przez to, że coraz więcej firm decyduje się na prowadzenie biznesu w internecie, zainteresowanie naszymi rozwiązaniami web-to-print stale rośnie – dodaje Jaroszewska.

pl.fotolia.com

www.festiwalmarketingu.pl

KL