Logo

Trade marketing

POSperita rozszerza swoją działalność o kolejną technologię

POSperita – drukarnia i producent materiałów POS kontynuuje kierunek rozwoju i rozszerza swoją działalność o kolejną technologię. Dzięki nowej inwestycji spółki – technologii offsetowej, klienci mogą teraz w jednym miejscu zlecać i optymalizować koszty swoich kampanii POS, niezależnie od ilości. Różne rodzaje druku w jednym miejscu otwierają też wachlarz możliwości w zakresie wykorzystania w jednej kampanii kilku rodzajów materiałów stymulujących sprzedaż.

W przypadku planowania kampanii POS, warto pamiętać, o tym, że dzięki zróżnicowanym możliwościom produkcyjnym można realizować kampanie optymalne. Łączenie różnych technik druku pozwala nie tylko na oszczędności, ale przede wszystkim na przygotowanie udanych akcji szytych na miarę potrzeb w danym momencie i miejscu sprzedaży.

POSperita realizuje kampanie w skali ogólnopolskiej, regionalnej i lokalnej. Dostosowuje promocje pod dedykowane grupy docelowe, sieci i wielkości sklepów. Dzięki wykorzystaniu różnych powierzchni w punktach sprzedaży oraz bogatej ofercie na materiały POS (m.in. displaye, standy, bramy reklamowe, ekspozytory, nakładki na sensomaty, czy kosze zasypowe) można w ciekawy sposób zaaranżować sklepową przestrzeń. Producent wykorzystuje sprawdzone media. tj. tektura, karton, papier, PVC, stadur, dibond, folie, pianki kartonowe, HIPS i inne.

Oprócz wykonywania projektów 3D, POSperita specjalizuje się również w brandowaniu sieci i miejsc sprzedaży m.in. poprzez wyklejanie witryn, czy podłóg. Proponuje też wykorzystanie wszelkich płaskich rozwiązań reklamowych tj. np. backlighty, materiały podwieszane – hangery, headery, czy też efektowne zabudowy półek. Wykorzystując niemal każdą dostępną przestrzeń, można w ciekawy sposób zaaranżować różne strefy ekspozycji.

Ofertę produkcyjną spółki uzupełniają usługi logistyczne, co-packing, wysyłki, instalacje i audyty w sklepach, jak również sprawdzone narzędzia IT, wspierające kampanie POS.

www.posperita.pl

KL