Logo

Marketing MIX

One Eleven rozbudowuje struktury strategiczne

Zespół pracowni koncepcyjnej One Eleven (O11E) PiPiotr Gąsienica-Daniel i Karolina Kaczmarczyk-Rogalska) powiększył się o dwie nowe osoby: Karolinę Kaczmarczyk-Rogalską i Piotra Gąsienicę-Daniela, którzy wzmocnili dział strategii.

W One Eleven będą współprowadzili projekty strategiczne dla klientów z różnych branż, a także będą odpowiedzialni za tworzenie i wdrażanie nowych narzędzi badawczych.

– Zatrudnienie Karoliny i Piotra jest efektem dynamicznego rozwoju pracowni i większej niż dotychczas ilości projektów. Ich doświadczenie i wiedza w zakresie strategii i badań są niezwykle cenne w tworzeniu projektów, które często wykraczają poza standardowe rozumienie zadań strategicznych – wyjaśnia Marcin Bełza, partner zarządzający w One Eleven.

Karolina Kaczmarczyk-Rogalska z wykształcenia jest magistrem marketingu i zarządzania. Z branżą marketingową związana jest od 2008 roku, a consultingową od 2012. Doświadczenie zdobywała w sieciowych i lokalnych agencjach reklamowych (JWT, San Markos), gdzie uczestniczyła w projektach jako Project Manager oraz strateg. W latach 2012-2016 pracowała jako brand consultant w firmie CPC dla takich marek jak: Philips, Play, Link4, Biblioteka Narodowa, Grupa Żywiec, CEDC, Marie Brizard Wine & Spirits (właściciela marek Sobieski i Krupnik), Polpharma, Grupa Azoty, Visa.

Brała udział w dwóch pierwszych edycjach konkursu Young Creatives Planners w 2013 (shortlista) i 2014 roku (wyróżnienie). Wystąpiła także jako prelegent na XV Kongresie Badaczy.

Piotr Gąsienica-Daniel jest związany z badaniami i strategią od kilku lat. Ostatnio przez dwa lata pracował jako główny specjalista ds. strategii marketingowej i badań w PZU, gdzie odpowiadał za współtworzenie strategii marketingowej Grupy PZU. Wcześniej związany był z TNS Polska, gdzie pracował dla klientów z branży Finansowej i FMCG. Z wykształcenia jest socjologiem. Należy do Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii (PTBRiO). 

JK