Blisko 200 uczestników, 4 prelegentów, 50 wystawców – premierowa edycja Silesia Marketing Day w Muzeum Śląskim zakończyła się sukcesem. Wydarzenie dedykowane pracownikom działów marketingu, agencji reklamowych i eventowych pokazało potencjał Katowic i regionu.
Pierwsza edycja wydarzenia odbyła się w Muzeum Śląskim w Katowicach. Na scenie pojawili się doświadczeni praktycy, którzy zaprezentowali najnowsze trendy w marketingu. Konferencję otworzył Marcin Gieracz prelekcją na temat marketingu strategicznego. Następnie Adriana Piekarska z Exclusive Event opowiadała o skutecznym event marketingu. A o budowaniu relacji w biznesie mówił Tomasz Przewoźnik z Happy Gifts. Ostatnie wystąpienie poświęcone było Content Online i Social Media w kontekście przyszłości marketingu. Poprowadziła je Anna Mościcka z agencji WHITES.
Wydarzenie było doskonałą okazją do nawiązania kontaktów branżowych. Na uczestników Silesia Marketing Day czekała oferta ponad 50 czołowych dostawców artykułów promocyjnych wspierających sprzedaż w ramach PROMO SHOW 2016.
– Udało nam się zorganizować wydarzenie, jakiego jeszcze na Śląsku nie było. Duża dawka wiedzy, świetny networking, oprawa audiowizualna, wykwintny catering i komfortowe przestrzenie Muzeum Śląskiego nadały mu wyjątkowy charakter. Mamy tak pozytywny oddzew, że grzechem byłoby nie robić kolejnej edycji we wrześniu 2017 r. – mówi Robert Załupski, dyrektor marketingu OOH magazine.
– Wiedziałam, że na rynku śląskim jest zapotrzebowanie na tego typu wydarzenia, ale odzew, z jakim się spotkaliśmy, przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania. Podeszliśmy do organizacji konferencji, jak do eventu – oprócz wartości merytorycznej, niezwykle ważne były aspekty wizualne, smakowe oraz logistyczne – i z racji faktu, iż od kilku dobrych dni, na nasze skrzynki spływają maile z gratulacjami – mogę śmiało powiedzieć, iż za nami kolejny sukces. Warto również podkreślić fakt, że było to pierwsze tego typu wydarzenie na Śląsku i mogę zapewnić, iż z roku na rok będzie rosło w siłę – mówi Adriana Piekarska, CEO firmy Exclusive Event & Event Marketing Institute.
Organizator: OOH magazine.
Partner strategiczny: Exclusive Event & Event Marketing Institute
Catering: Catering24
Multimedia: Super AV
Meble eventowe: Colours of Design
Barista & fotobudka: 007 Event Agency
Patroni medialni: OOH magazine, OOH event!, Dziennik Zachodni.
Zdjęcia z wydarzenia TUTAJ
MW