Logo

Trade marketing

Ferrero wprowadza na rynek nowy wariant drażetek – Tic Tac® the Simpsons

W sklepach pojawiła się limitowana wersja drażetek Tic Tac®. Tym razem producenta zainspirowały postaci z kultowej kreskówki „The Simpsons”.

Nowe pastylki Tic Tac® dostępne będą w trzech smakach, które odzwierciedlają cechy charakterystyczne bohaterów kultowego serialu: Bubble Gum Flavor (Bart), Blueberry Flavor (Marge) i Donut Flavor (Homer). 

Nową odsłonę drażetek Tic Tac® wspiera kampania TV, online, działania w social media i kinach oraz w punktach POS.

Za strategię, planowanie z zakup mediów odpowiada, należący do Ferrero wprowadza na rynek nowy wariant drażetek – Tic Tac® the Simpsons. Za strategię, planowanie z zakup mediów odpowiada, należący do Dentsu Aegis Network Polska, dom mediowy Vizeum. Adaptacją spotu i materiałów POS zajęła się agencja MullenLowe Warsaw, natomiast kreację digital oraz komunikację w mediach społecznościowych przygotowała agencja VML.

[youtube=”CC9oX19-8zs”]

JK