Logo

Event MIX

WALK zdobywa trzy nagrody podczas Golden Drum

WALK otrzymał trzy nagrody w ramach 23. edycji Golden Drum Awards, jednego z najważniejszych europejskich konkursów reklamowych. Agencji przyznano złoto i srebro za kampanię „Nie chcę być strażakiem” oraz srebro za identyfikację wizualną Ceviche Bar. Rozdanie nagród odbyło się 21 października br. w Lublanie, stolicy Słowenii.

Organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamy Golden Drum International Festival of Creativity to jeden z największych i najbardziej prestiżowych europejskich festiwali reklamowych. W tym roku w odbywającym się w jego ramach konkursie jury przyznało Grupie WALK trzy statuetki.

Projekt przygotowany przez WALK Digital dla Fundacji Integracja został wyróżniony złotem w kategorii „Film” i srebrem w „Public relations”. „Nie chcę być strażakiem” to kampania, która przełamując społeczne tabu w humorystyczny sposób promuje zatrudnianie osób z niepełnosprawnością, pokazując ich jako grupę aktywną, asertywną i mającą do siebie zdrowy dystans.

Z kolei system identyfikacji wizualnej stworzony przez WALK with David dla Ceviche Bar został nagrodzony srebrem w kategorii „Design”.

MW