Logo

Trade marketing

II edycja konferencji Packaging: Marketing and Technology za nami

14 października 2016 roku w Warszawie odbyła się II edycja konferencji, zorganizowana przez Instytut PWN.

W spotkaniu wzięło udział ponad 110 osób – reprezentantów zarówno dużych przedsiębiorstw, jak i z sektora MŚP, odpowiedzialnych za projektowanie oraz produkcję opakowań, a także za promowanie marek.

Konferencję otworzyli przedstawiciele Polskiej Izby Opakowań: Pan Wacław Wasiak i Pan Andrzej Kornacki. W pierwszym bloku tematycznym zaprezentowane zostały nowoczesne technologie, wykorzystywane przy produkcji opakowań, ich zalety i wady oraz korzyści ich zastosowania. Drugi blok w całości poświęcony był szeroko pojętemu marketingowi opakowań. Znani eksperci zaprezentowali najnowsze trendy w projektowaniu opakowań i etykiet. Dużym zainteresowaniem uczestników cieszyły się także prelekcje dotyczące wymagań prawnych i zasad prezentowania informacji na opakowaniach.

Konferencję zakończył wykład przedstawiający liczne przykłady skutecznego rebrandingu marki.

Fotorelacja ze spotkania: ZOBACZ TUTAJ.

OOH magazine był patronem medialnym wydarzenia.

JK