Logo

Marketing MIX

Pozytywka – gwiazdy wspierają akcję fundacji „Dom w Łodzi”

Muniek Staszczyk, Aleksandra Szwed, zespół Feel, Artur Barciś, Cezary Żak oraz wielu innych artystów wspiera akcję społeczną fundacji „Dom w Łodzi” pod nazwą Pozytywka. W każdym tygodniu na stronie fundacji pojawia się nowy pozytywny bohater prezentujący nowe hasło. Progressivo PSV odpowiada za spójną identyfikację wizualną akcji.

Fundacja „Dom w Łodzi” jako jedyna w Polsce prowadzi Dom Dziecka dla Dzieci Chorych – pod jej opieką są dzieci przewlekle chore, niepełnosprawne fizycznie i intelektualnie. Akcja społeczna Pozytywka, której myśl przewodnia brzmi „Warto myśleć pozytywnie. Zawsze”, rozpoczęła się na początku br. Jej celem jest wspieranie osób pokrzywdzonych przez los, a także podopiecznych Fundacji poprzez wysyłanie w świat pozytywnej energii z motywującym i optymistycznym przesłaniem. – Poprzez tą akcję chcemy promować pozytywne myślenie i zmieniać wizerunek osób niepełnosprawnych. W ten sposób uczymy też nasze dzieci, że warto dzielić się szczęściem i pokazujemy, jak niewiele trzeba, by wywołać uśmiech lub podnieść kogoś na duchu – wyjaśnia Jolanta Bobińska, prezes Fundacji „Dom w Łodzi”. 

Pozytywkę wspierają m.in. Muniek Staszczyk, Aleksandra Szwed, zespół Feel, Artur Barciś, Cezary Żak i Katarzyna Skrzynecka. W akcji biorą również najmłodsi podopieczni fundacji, którzy mimo swojej niepełnosprawności konsekwentnie walczą z przeciwnościami losu.

Za przygotowanie logo oraz spójnej identyfikacji wizualnej odpowiada studio graficzne Progressivo PSV. – Zaangażowanie znanych osób przyczyniło się do popularyzacji Pozytywki. Idea akcji jest szczytna, ale w tym wszystkim najważniejsza jest radość niepełnosprawnych dzieci, dla których każdy pozytywny bohater stanowi wzór do naśladowania i jest bohaterem w pełnym tego słowa znaczeniu – mówi dyrektor strategiczny Progressivo PSV Mateusz Lipski.

Akcja miała trwać rok, wygląda jednak na to, że rozwija się i będzie mieć swój dalszy ciąg również w 2017 r. Właśnie powstał „pozytywkowy” spot, w którym wystąpiły fundacyjne dzieci: Edytka, Julcia, Bartek, Gabryś i Marcinek. Premiera już wkrótce.

Wszyscy zgodzili się zaangażować w akcję fundacji „Dom w Łodzi” na zasadach pro bono.

MW