Logo

Marketing MIX

AMS z wygranymi przetargami na citylighty we Wrocławiu i w Sosnowcu

W wyniku wygranego przetargu we Wrocławiu AMS przez dwa lata będzie dzierżawić od miasta 74 cityligty w ścisłym centrum. Natomiast dzięki wygranej w przetargu w Sosnowcu AMS wybuduje 51 wiat przystankowych i przez dziesięć lat będzie świadczyć usługi reklamowe na nowoczesnych podświetlanych panelach zamontowanych w wiatach. W rezultacie AMS umocni swoją pozycję lidera w segmencie mebli miejskich.

AMS wygrał przetarg we Wrocławiu, pokonując firmę Clear Channel oraz firmę Ströer, która  przez ostatnie 4 lata eksploatowała wiaty przystankowe, będące przedmiotem przetargu. Umowa została podpisana na dwa lata i obejmuie okres od stycznia 2017 roku do 31 grudnia 2018 roku.

Wygrana w Sosnowcu dotyczy wybudowania 51 wiat przystankowych i ich obsługi reklamowej na 102 panelach typu citylight. Umowę dzierżawy zawarto na okres 10 lat. Na potrzeby Sosnowca przygotowano dwa typy wiat: model Compact oraz wiatę kolumnową typu Pizza-Korona. Wiaty zaprojektowała i dostarczyła firma Team Tejbrant AB. Na życzenie miasta typ wiaty został indywidualnie dobrany do warunków terenowych panujących w danej lokalizacji.

AMS jest liderem w segmencie mebli miejskich – na podstawie kontraktów z największymi gminami w Polsce wyposażył w nie ponad 30 największych polskich miast. Zrealizował pionierskie na polskim rynku inwestycje w zrewitalizowanych obszarach Szczecina, Warszawy i Wrocławia. Spółka jest wyłącznym operatorem wiat przystankowych w Warszawie – firma realizuje budowę 1580 nowoczesnych i interaktywnych przystanków. AMS realizuje także koncesję krakowską – w ciągu 10 lat zostanie wybudowanych 600 wiat przystankowych z około 1600 stronami reklamowymi.

MW