Logo

Event MIX

Stereomatic dla Raben  

29 września br. Agencja Stereomatic zrealizowała wydarzenie z okazji 25-lecia istnienia w Polsce firmy Raben, tj. jednej z największych firm transportowych w Europie. 

Event, który odbył się w ATM STUDIO w Warszawie miał charakter oficjalnej konferencji, która przebiegała pod hasłem „On the Way”. Przed konferencją odbyła się konferencja prasowa, w której udział wzięli zaproszeni na wydarzenie dziennikarze.

W trakcie kilkugodzinnego spotkania, które osobiście (i po polsku) poprowadził CEO Raben Group Ewald Raben, ze swoimi wystąpieniami pojawili się na scenie: prof. Leszek Balcerowicz, Jacek Santorski i Bartłomiej Gola.

Uczestnicy spotkania wzięli również udział w panelu dyskusyjnym, którego uczestnikami byli kluczowi kontrahenci firmy Raben.

Wieczór uświetnił pokaz kulinarny tzw. live cooking w wykonaniu jednego z najwybitniejszych i najpopularniejszych polskich kucharzy Karola Okrasy.

Gaść eventowej statystyki:

Ilość uczestników: około 300 osób (w tym kierownictwo i zarząd Raben Group)

Czas potrzebny agencji do przygotowania wydarzenia: 8 miesięcy

Wykorzystanie przestrzeni: Sala A i B ATM STUDIO w Warszawie, foyer i sala konferencyjna

Rola agencji: Inwestor Zastępczy (pełna produkcja i koordynacja wydarzenia)

Odpowiedzialność agencji:

·         scenariusz, reżyseria i produkcja eventu,

·         dobór i negocjacja warunków z podwykonawcami (technika i multimedia, scenografia i meble, catering, obiekt itd.),

·         przygotowanie i merytoryczna koordynacja prelegentów (pełne opieka nad ich udziałem w wydarzeniu),

·         przygotowanie reportażu foto i video,

·         zarządzanie listą gości i recepcją (telefonicznie potwierdzanie udziału w wydarzeniu, newslettery zapowiadające event, dedykowana strona wydarzenia, raportowanie)

Ilość osób ze strony agencji biorących udział w realizacji i przygotowaniach: 4 osoby

Opiekun klienta i producent całości wydarzenia: Damian Haftkiewicz

[galeria=”1″]

JK