29 września br. Agencja Stereomatic zrealizowała wydarzenie z okazji 25-lecia istnienia w Polsce firmy Raben, tj. jednej z największych firm transportowych w Europie.
Event, który odbył się w ATM STUDIO w Warszawie miał charakter oficjalnej konferencji, która przebiegała pod hasłem „On the Way”. Przed konferencją odbyła się konferencja prasowa, w której udział wzięli zaproszeni na wydarzenie dziennikarze.
W trakcie kilkugodzinnego spotkania, które osobiście (i po polsku) poprowadził CEO Raben Group Ewald Raben, ze swoimi wystąpieniami pojawili się na scenie: prof. Leszek Balcerowicz, Jacek Santorski i Bartłomiej Gola.
Uczestnicy spotkania wzięli również udział w panelu dyskusyjnym, którego uczestnikami byli kluczowi kontrahenci firmy Raben.
Wieczór uświetnił pokaz kulinarny tzw. live cooking w wykonaniu jednego z najwybitniejszych i najpopularniejszych polskich kucharzy Karola Okrasy.
Gaść eventowej statystyki:
Ilość uczestników: około 300 osób (w tym kierownictwo i zarząd Raben Group)
Czas potrzebny agencji do przygotowania wydarzenia: 8 miesięcy
Wykorzystanie przestrzeni: Sala A i B ATM STUDIO w Warszawie, foyer i sala konferencyjna
Rola agencji: Inwestor Zastępczy (pełna produkcja i koordynacja wydarzenia)
Odpowiedzialność agencji:
· scenariusz, reżyseria i produkcja eventu,
· dobór i negocjacja warunków z podwykonawcami (technika i multimedia, scenografia i meble, catering, obiekt itd.),
· przygotowanie i merytoryczna koordynacja prelegentów (pełne opieka nad ich udziałem w wydarzeniu),
· przygotowanie reportażu foto i video,
· zarządzanie listą gości i recepcją (telefonicznie potwierdzanie udziału w wydarzeniu, newslettery zapowiadające event, dedykowana strona wydarzenia, raportowanie)
Ilość osób ze strony agencji biorących udział w realizacji i przygotowaniach: 4 osoby
Opiekun klienta i producent całości wydarzenia: Damian Haftkiewicz
[galeria=”1″]
JK